na de inbraak afgelopen voorjaar mag ik hier al enkele nieuwe aanwinsten aan jullie tonen: Rolex 16613 uit 2002
Breitling Crosswing 2006
Seiko Duiker 2008
Mercedes 200 1979
zoals te zien is heb ik iets met blauw. tevens is goed te zien dat ik niet echt goeie fotos maak Gr. john
Nou dat zal het leed toch wel verzachten. Heel veel draagplezier.
Mooi dat er weer een collectie aan het onstaan is(tu). Het zijn drie zeer diverse horloges waar ik niet zomaar een favoriet bij kan aanwijzen. Ze hebben alle drie hun charme. Ga zo door!!
Van harte met deze aanwinsten ziet er goed uit
gr Pieter
Mijn beste,
Mooi hoor deze herboren horlogecollectie.
Een collectie welke getuigd van finesse, klasse en een liefde voor al het moois welke de wereld der horlogerie te bieden heeft.
Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze oogstrelende horloges.
En voor straks; “Buona Notte” en morgen gezond weer op.
Orologio Signaturis Temporis.
Dat is weer een mooi setje zo!
Inbraak is natuurlijk nooit leuk. Dat staat voorop. Maar ik zie dat je daar toch weer drie prachtige horloges hebt! (tu)
Hopelijk mag je er nu langer van genieten!
Ik vind de Mercerdes het mooist, heb je daar geen wristshot van? (
Denk dat dan het rubberbandje zeer doet.
Maar mooie horloges zie ik daar
Mooi dat je weer een beetje op kan starten, een heel goed begin!
Ik dacht dat ik, qua veiligheid, op rozen zat tot ik er gisteren achterkwam dat bij de buren alles is leeggehaald 
Grt Ger
Hoi John,
Een vervelende aanleiding, maar een mooi nieuw begin. Een stel fraaie aanwinsten, gefeliciteerd.
Groeten,
Martin
mooie start ik hoop dat je ze nu mag houden en niet een of ander stuk ongedierte erweer mee vandoor gaat.
En wat voor aanwinsten (tu)
Een vervelende aanleiding, maar feit blijft dat het prachtige aanwinsten zijn.
Geniet van het dragen en doe dat in blakende gezondheid!
Aanwinsten met dubbele gevoelens:
Ik zou liever hebben gezien dat je ze niet nodig had ter vervanging, maar ben blij dat je de gestolen stukken hebt kunnen vervangen.
prachtige collectie veel plezier in goede gezondheid gr hans