Nieuwe aanwinsten

Overgenomen van dreski, de Vostok Europe Mriya 225 (nog bedankt voor de goede afhandeling!):

Meteen even een nieuwe band erop gedaan en naar mijn mening zeer geslaagd. Sorry voor de slechte foto’s, maar heb ze uit nood met de laptop webcam moeten nemen.

Ook meteen voor mijn Poljot Aviator even een nieuwe riem gekocht:

Ik ben er zeer content mee. 8)

Staat goed die band met de rode accenten. Lekker dik ook. (tu)

Thanks! Ik zocht ook een dikke band. Vind ik toch het mooiste staan bij zo een klok.

Gefeliciteerd, het zijn geslaagde combi’s.

Ik sluit me aan bij de woorden van Tom: mooie combi’s! (tu) Ik vind die rode naad aan die eerste band wel gaaf! (tu)

Mooie band op de eerste (Y) Ziet er goed uit. Veel plezier ermee

mooie band met die rode stiksels, zijn die toevallig ook met oranje stiksels verkrijgbaar?

gr Ron

bikerplus Schreef:

mooie band met die rode stiksels, zijn die
toevallig ook met oranje stiksels verkrijgbaar?

gr Ron

Niet precies dat model. Die ik heb is de “Geneva” van Meyhofer. Als je even kijkt bij
http://www.watch-band-center.com/
dan vind je meerdere bandjes met oranje stiksel. Gebruik desnoods de term “orange” in de zoekbox dat werkt erg goed.

Heel mooi dat bandje op de Vostok!

Veel plezier ermee,

Frank

Goede banden keus (tu) Dat is niet alleen belangrijk in de formule I, maar ook in de horlogewereld.

Geen kritiek, maar een goedbedoelde tip: wanneer je (donkere) voorwerpen op een witte achtergrond wil fotograferen, moet je iets overbelichten. Doordat er veel wit in beeld is, zal je camera vaststellen dat er zeer veel licht is, en zal de sluitertijd dus verkort worden.

Je wil evenwel niet de witte achtergrond fotograferen, maar het (donkere ) horloge. Dus je moet de camera forceren om iets meer licht binnen te laten.

Overigens: mooie Vostok en superpassend bandje. (tu)

Mooie combi’s. Een nieuwe band geeft gelijk een andere uitstraling

Groeten,

Martin

Zo zie je maar wat een andere band al niet met een horloge kan doen ziet er goed uit mijn complimenten

gr Pieter

leuke Russen!!

groet,
Arno.

Marc-B1 Schreef:

Geen kritiek, maar een goedbedoelde tip: wanneer
je (donkere) voorwerpen op een witte achtergrond
wil fotograferen, moet je iets overbelichten.
Doordat er veel wit in beeld is, zal je camera
vaststellen dat er zeer veel licht is, en zal de
sluitertijd dus verkort worden.

Je wil evenwel niet de witte achtergrond
fotograferen, maar het (donkere ) horloge. Dus je
moet de camera forceren om iets meer licht binnen
te laten.

Overigens: mooie Vostok en superpassend bandje.
(tu)

Bedankt voor de tip. Alleen zoals in mijn post vermeld moest ik het noodgedwongen met mijn webcam doen. Die heeft niet echt veel instel mogelijkheden. :stuck_out_tongue: