Goed, daar gaat’ie dan: 2 aanwinsten. De eerste: mijn Orsa Sea Angler Silver Surfer is eindelijk binnen. Ik kan geen mooie foto’s maken, daarom deze, een NATO staat 'm goed, maar die van mij zit aan een Watchadoo.
Van harte gefeliciteerd met deze twee kordate horloges
Een heel mooie Orsa, met name de wijzerplaat vind ik bijzonder fraai. En een kloeke Seiko met sportieve allures.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze markante horloges.
En voor nu: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!
Die Orsa vind ik schitterend! (tu) Aan de UFO ga je veel plezier beleven. Ik heb er ook een en ik ben er dol op!
Kortom: twee mooie, nieuwe aanwinsten voor aan je pols!
Nog even een vraagje over deze Sea Angler.
Op deze van jouw staat Swiss Made op de dial en waarschijnlijk ook op de achterkant.
Nou heb je deze uitvoering ook alleen met Swiss Made op de achterkant (ik denk die van Stefanmol).
Er zijn van dit model maar 50 gemaakt.
Vanwaar dat toch dat verschil met Swiss Made op de dial en achterkant en Swiss Made alleen op de achterkant.
“mijn” versie heeft inderdaad de tekst SWISS MADE alleen op de achterkant staan. Ik heb hier ook een topic over geopend op het orsa gedeelte van het time tech talk forum maar daar heb ik nog geen helder antwoord op.