Nieuwe aanwinstweek

Leuke week deze week. Twee nieuwe aanwinsten binnengekomen.

Begin 2009 heb ik bij Rob het welbekende oranje Monster aangeschaft. Het was het begin van mijn horlogetic en al snel volgden veel andere horloges waaronder 5 Seiko’s.
Het oranje Monster droeg ik in het begin heel veel maar raakte op een gegeven moment in het vergeethoekje van één van mijn kisten. Zonde eigenlijk.
Tijdens de afgelopen Nijmeegse Vierdaagse sprak ik iemand met een zwart Monster. Het boeide mij mateloos en de beelden bleven malen bij mij. Op de één of andere manier vind ik het zwarte Monster veel spannender en boeiender dan de oranje, ondanks de opvallende kleur.
Dus afgelopen weekend maar een ruil van een oranje tegen een zwart Monster voorgesteld hier op het forum. Begin van de week was de deal met een forumlid rond. Afgelopen woensdag kwam het Monster binnen.

Ik heb hem gelijk op rubber gezet, de stalen band heb ik ook maar ik ga eerst een tijdje het Monster op rubber dragen.

Gistermiddag laat kwam de pakjesman alweer aan de deur en ditmaal met de G-Shock GA-100 “All Black”.
De vrouw helemaal verrukt. "Eindelijk weer eens een leuk horloge! Die anderen zijn allemaal hetzelfde…":sunglasses: X(
Wat een gaaf ding is dit. Die avond ben ik er gelijk mee gaan sporten en hij heeft na het sporten zijn saunadoop gehad.
Wat een heerlijk horloge is dit.

Dus vanmorgen maar even in de regen (dus de druppels zitten niet op je beeldscherm) een statieportret van deze aanwinsten in de tuin gemaakt.

En ze wilden ook allebei afzonderlijk nog graag een wristshot.

Waren er maar vaker van dit soort topweken! (tu)

Bedankt voor het kijken!

Maarten

Hey Maarten,
Schitterend duo, vooral de speler op rechts.
Prettig weekend :)-D,
René

stoere aanwinsten!!!

zzwarte monster heb ik ook, blijft een fijn horloge. Wellicht het horloge met de hoogste prijs kwaliteit verhouding die ik heb.

De Casio invasie op het forum begrijp ik echter minder goed…

Dat monstertje moet je idd af en toe uit het hoekje van het doosje halen, ik vergeet de mijne ook weleens… maar het blijft gewoon een “lekker ding”. Verbazend als je hem weer draagt idd, dus… Top aanwinst / ruil!

Die casio is erg leuk, ik had ooit de mudman… ik twijfel nu nog of ik deze hele zwarte wil…

Mijn beste,

Proficiat hoor, met deze ‘Klapper van de week’.
Een eigenzinnig duo, waarbij het hebben van de zaak, beslist niet het einde is van het vermaak.
Geniet ervan!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Proficiat Maarten!!

Twee heel verschillende horloges dus voor elke situatie zit je goed!!

Veel draag en vooral kijkplezier!!

Groet, Justin

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten,Casio draagd idd heel prettig.

GR harb

Hoi Maarten,

Gefeliciteerd met Monster en Monsterlijke G-Shock :smiley:

Veel draagplezier,

Martin

mooie aanwinsten maarten, van die casio ga je erg veel plezier hebben, als we binnenkort de stad ff ingaan doen we allebij de casio GA100 om, dan lijken we een beetje op een soort blues brothers. ik wens je er veel plezier mee(tu):wink:

Geliciteerd met je nieuwe aanwinsten, mooie afsluiter van de week.
Maar de Casio’s heb ik wel even genoeg gezien de afgelopen tijd.
Desondanks veel plezier ervan.

Proficiat met je 2 stoere klokken!

In Den Haag zullen er nog wel meer rondlopen met de GA-100, waaronder ondergetekende. Misschien dat we elkaar dan tegenkomen, valt met dit horloge bijna niet te missen.

Groet en een prettig nat:)-D weekend
René

Mvg,Radjoe

Jazeker, een hele stoere set!!!(tu)(tu)

Profiat !, zwart monster is inderdaad altijd goed.

Gefeliciteerd met je aanwinsten.

Die G-Shock tik van de laatste tijd snap ik nog steeds niet zo goed, maar goed ieder zijn eigen ding uiteraard.

Die Monster blijft een topper, heb ik zelf ook…