Nieuwe aanwist 2!

Jaja, hij is binnen! Mijn Christopher Ward C5. Ik ben er blij mee, erg nette klok is het. Ook bij deze klok is het bandje helaas te lang (de leren). Ik had toch niet zo mijn best moeten doen om wat af te vallen denk ik…

Dus moet ik nu alsnog op zoek naar een ander leren bandje, maar dat komt wel goed. In ieder geval heb ik nu de bijpassende vlindersluiting wel :slight_smile:

En op leer:

Mooie klok! Van harte en veel draagplezier.

Goud is lekker fout! leuk detail dat blauw op de rotor! :slight_smile:

Goud is zeker fout, maar vind het toch wel leuk om te hebben :smiley:

Als jullie nog een geniale tip hebben voor een bandje, laat het vooral weten. Kast is 18mm, sluiting 16mm. Ik zit al verschillende sites af te struinen, maar nog niets gevonden waarvan ik dacht ‘dat is het’ behalve een kroko van 224,- dus maar snel doorgeklikt :stuck_out_tongue: Ik wil het liefst bruin denk ik, maar alle suggesties zijn welkom.

Ik houd niet zo van goud, maar groetjes van zijn metalen broertje

Geweldig horloge dat op metaal een compleet andere feel en look geeft dan op metaal. Erg mooie band die erg prettig zit.

Mooie heldere klok en ik vind die gouden band erop best tof.

Gefeliciteerd.

Nieuw bandje is binnen! Een Hirsch louisiana kroko look bandje. Wat een kwaliteitsverschil met het meegeleverde leren bandje! Ik ben er erg blij mee.

Volgende complicatie is de pushpins, het meegeleverde bandje wordt met niet-verwijderbare pushpins geleverd (van die dingen die je zonder tools kan wisselen), en ik was natuurlijk vergeten pushpins te bestellen. Dat wordt dus het volgende horloge gerelateerde item: een doos met een assortiment pushpins. Ach, zo blijf je tenminste bezig :smiley:


Erg mooi horloge:D

Staat hem heel goed die band, en de foto’s zijn ook weer beter !!

Een hele mooie combinatie (tu)

GR harb

Bandje doet hem idd goed!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Op leer vind ik hem super als dresswatch, op goud vond ik hem echt iets te patserig.

En dat Hirsch bandje is echt heel duidelijk van veel betere kwaliteit dan degene die er bij zat, terwijl die notabene duurder was. Maar goed, daar zat dan wel een vlindersluiting bij natuurlijk.