Nieuwe aanwist: IWC Portugieser Chronograph (rosegoud)

Beste liefhebbers,

Even mijzelf (Bas) en mijn nieuwe aanwinst van vorige week delen: een IWC Portugieser Chronograph in rosegoud. Deze stond al even op mijn verlanglijstje en met de aanstaande geboorte van onze dochter leek mij dat een mooie herinnering. :slight_smile:

Erg blij mee, maar ik wacht nog even met dragen tot ze werkelijk geboren isā€¦ (komende 2-3 weken)

Voor de geĆÆnteresseerden: verder heb ik nog een Rolex Sea Dweller 4000 en een Baume et Mercier Hampton Milleis. Verder nog een heel oud gouden horloge begin uit 20e eeuw van mijn overgrootvader geweest (die loopt niet meer en moet ik eens wegbrengen).

Ik heb het volgens mij te pakken, want er staan (en komen) er nog wel meer op ā€˜mijn lijstjeā€™ā€¦

34 likes

Mooie collectie!

1 like

Wow, wat een schitterende binnenkomer! En een horloge dat je niet meer weg doet lijkt mij, omdat je er een schitterende mijlpaal mee mankeertā€¦

2 likes

2 x proficiat alvast !

1 like

Welkom!

Mooie binnenkomer idd. En v.w.b. de rest van je collectieā€¦

4 likes

Mooi horloge!

1 like

Welkom en nu heb je 2 redenen om je op te verheugen :wink:

1 like

Veel plezier ermee. De Portugieser is veruit mijn lievelingshorloge qua looks. Heeft alles wat je zoekt in een klassiek horloge. Zelf fan van de versie met blauwe wijzers maar deze is ook zeeeeer mooi!

1 like

Welkom! Toevallig ook eigen fotoā€™s? Kijk ernaar uit, ook van de andere. :smile:

2 likes

Mijn beste,

Proficiat!!
Een magnifieke aanwinst van een befaamd horlogehuis!!
Ik wens je er vele schone momenten mee!!

En voor straks: ā€œBuona Notteā€ en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Van harte welkom, zien graag de fotoā€™s van jouw eigen exemplaar, nothing better than the real thing :wink:

1 like

Welkom hier, en wat een binnenkomst!

Als ik had gewacht tot ik zulke knallers kon presenteren, had ik nog wel een jaartje of 15 moeten wachten.
Maar ja, heb dan ook geen kinderen, mss is dat het welā€¦

1 like

Wow wat een introductie. Ik wacht nog even met feliciteren tot ze er echt is en je die fabelachtig mooie IWC ook mag dragen. Voor nu alvast:

1 like

Thanks allemaal (alvast) en wat een leuk welkom. Ik ga morgen even goede fotoā€™s maken en ze hier posten!

Een fijne tijd toegewenst met een gezonde dochter!

En je horloge is bijzonder fraai!

1 like

Welkom en wat een schitterend horloge voor een nog mooiere gebeurtenis.

mvgr

Folkert

1 like

Heel mooi.

1 like

Zeer mooi ben sinds dit jaar ook over op rose goud en bevalt zeer goed

1 like

Welkom en wat een mooie klok! De rest van je collectie klinkt ook erg interessant! Verheug me nu al op de fotoā€™s :smiley:

1 like

Welkom Bas! Van harte met de geboorte van je dochter. Het meest fantastische dat je kan overkomen!

Van jouw meest recente aanwinst op horlogegebied ben ik - laat ik het voorzichtig zeggen - minder gecharmeerd. Gelukkig heb je de Rolex nog!

2 likes