Nieuwe Aanwist: Revue Thommen Airspeed Chronograph

Goedemorgen,

Ik post hierbij ook maar mijn nieuwe aanwist omdat ik hem stiekem toch wel verschrikkelijk mooi vind, het is de Revue Thommen Airspeed Chronograph, heb hem overgenomen van r4ym0n en hij ziet er inderdaad nog verschrikkelijk mooi uit. Had zelf nog nooit van het merk gehoord maar de afwerking en kwaliteit van het horloge is heel goed vooral voor het geld, dubbel ontspiegel glas, saffierglas, Valjoux 7750 uurwerk en met zijn 42mm breed en 15mm hoogte ook nog vrij elegant. Nou… genoeg gepraat hierbij zelfgemaakte foto’s, heb er geen talent voor dus je moet het ermee doen:

http://www.imagebam.com/image/c1594a106835475]
[img]http://thumbnails18.imagebam.com/10684/4efaff106835840.jpg[/img

Erop klikken voor grotere foto’s, ook zijn er nog 2 objecten onderweg: Een Parnis power reserve die met een witte wijzerplaat en blauwe wijzers, voor 30,- kan je bijna geen buil vallen… en een heuze Rainer Horlogekist voor 8 klokjes! dus nog even geduld hebben!

Mijn beste,

Jij vind deze Revue Thommen Airspeed Chronograph, stiekem erg mooi!!
Laat ik hem dan in alle oprechtheid gewoon mooi vinden.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit oprechte horloge.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Daar hoef je inderdaad niet stiekem om te doen. Is simpelweg een schitterend horloge. Elegante en sportieve uitstraling met een mooi uurwerk binnenin.

Zeker een hele mooie aanwinst! Veel plezier ermee,

Stef

Een toppertje! (tu)

Heeele mooie. (tu)

Gewoon een heel mooi horloge. Is ook van een bijzonder goed merk.
Gefeliciteerd met deze zich onderscheidende klok.

Gefeliciteerd met dit mooie horloge.
Ik heb zelf 4 horloges van Revue Thommen, waaronder 1 met een Valjoux 7750.
Vind de prijs kwaliteit-verhouding uitstekend.

Groeten,

Boudewijn

mooie klok hoor :wink: hopelijk krijgt die bij jou meer wrist time dan bij mij :slight_smile:

Ziet er goed uit (tu)

Revue Thommen heeft inderdaad een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Zeer fraai horloge, zelf ben ik ook in het bezit van een Revue Thommen.

Veel plezier met het dragen :~

Een mooi merk dat we weinig zien op het forum! Maar leveren ze niet een cricket voor de amerikaanse president??

Een pracht horloge heb je en ben er trots op!

Draag het met plezier en bekijk het vaker dan nodig is!

Groet, Justin

Supermerk en superhorloge!! Veel plezier ermee. En ja, ze leverden inderdaad de cricket horloges aan de presidenten.

Dank voor alle leuke reacties! Veel polstijd zal die zeker krijgen, sinds aankoop non stop omgehad, ookal ben ik wel even vreemdgegaan met de g-shock tijdens fitness omdat dit dan gewoon wat makkelijker is. Inderdaad hele mooie klokken, ga me er wat meer in verdiepen want je hoort er inderdaad heel weinig over!

Echt een mooie klok met een chique en tegelijk sportieve uitstraling!

Veel plezier ermee!

Eric

Zoltar Schreef:

Supermerk en superhorloge!! Veel plezier ermee. En
ja, ze leverden inderdaad de cricket horloges aan
de presidenten.

Da’s toch de Vulcain Cricket?

Mooie aanwinst, gefeliciteerd (tu)

Martin

Proficiat!

Van harte met je nieuwe aanwinst. (tu) Echte kwaliteitsklok!!
Ik heb z’n broer en draag m met veel plezier, zal even in een nieuwe post de foto’s tonen…

Pieter

Revue Thommen veel waar voor je geld.
Zo ook deze klok.

Veel plezier met deze mooie chrono (tu)