Toch was ik verbaasd 
Brrr word het toch weer lastig
hele mooie foto van die omega

1 op 1 ruilen neen.
Verkopen en speedmaster kopen. Eigenlijk ook nee, aangezien ik dan zelf voor iets anders zou gaan, maar vind de speedmaster wel mooier dan de airking dus dan heb je een mooier horloge en houd je nog wat geld over. Dus ja
Is het een ad die omega houdt? Een dubbelsaffier kun je jonggebruikt voor 7k krijgen. Of misschien met goed praten zelfs nieuw voor die prijs… je kunt ook je airking goedkoper aanbieden online dan heb je niks in te ruilen en kun je een korting bedingen. 1 op 1 inruilen is een goede deal voor de ad, niet voor jou.
Geen idee, maar ben momenteel ook in gesprek met een GD over de inruilwaarde. Moest deze tegenvallen dan kan het wel zijn dat ik er wat af doe hier op het forum.
Heb altijd een 1861 gehad, iemand ervaring met zowel de 1861 en 3861 (saffier)? Prijs-kwaliteit
Maar wat doe je als iemand tegen je zegt, ik koop een nieuwe speedy voor je en die ruilen we dan ter plekke ? Ps, puur theoretisch maar zoals @ronp al min of meer schreef je zou iemand een plezier kunnen doen…
321 niet te krijgen bij veel AD’s, is volgens mij dan enkel voor Omega Boutiques? En lange wachtlijst…
Klopt, en kans zit erin dat het met de volgende up zoiets kan worden.
Beetje aan het afwegen nog en hier gedacht van anderen te weten komen. Uiteindelijk kies ik natuurlijk zelf, dat weet ik.
Geloof inderdaad enkelt Omega Boutiqeus. Gewoon op de wachtlijst zetten en de Rolex te koop aanbieden , waarschijnlijk tegen de tijd dat je de Rolex kwijt bent ligt de omega al op je te wachten 
Als je de speedmaster mooier vind zou ik het gewoon doen!
De bracelet vd 3861 is super, alleen daarom al niet zijn voorganger.
Qua looks en feel vind ik de speedmaster een stuk mooier, jij ook, anders zou je de vraag niet stellen! Qua waarde is jouw air king inderdaad een stuk meer waard, waarschijnlijk heb je er al een paar aangeboden gekregen as we speak!
Stepdial, DON, hacking, mooiere stalen band, accuraatheid tussen 0~5s, >15k Gauss. Ik zou het wel weten.