Goedemiddag beste leden,
Het verlangen naar een Speedmaster begint terug te kriebelen en met de Airking (126900) die weg mag, kan ik hem 1 op 1 inruilen tegen een nieuwe 3861 Speedmaster Saffier.
Wat is jullie gedacht ?
- Ja doen!
- Neen!
0 stemmers
Goedemiddag beste leden,
Het verlangen naar een Speedmaster begint terug te kriebelen en met de Airking (126900) die weg mag, kan ik hem 1 op 1 inruilen tegen een nieuwe 3861 Speedmaster Saffier.
Wat is jullie gedacht ?
0 stemmers
Zou zelf wel voor een 1861 of 861 of zelfs voor de nieuw gereleased 321 gaan, coaxiaal zou ik zelf niet doen.
Tuurlijk doen !
Groot voordeel is dat niemand bij de Speedy vraagt ; is het een echte , en hij draagt ook nog beter en heeft een beter uurwerk.
Je hebt veel meer horloge bij de Speedy uiteraard. En nog de saffier versie met de oh zo geweldige caseback.
Ik zeg doen.
Waarde is niet geheel gelijk aan elkaar, ookal dalen de Rolexprijzen momenteel.
Airking los verkopen en Speedmaster voor E6250 kopen hier
Sorry dit is de plexi…maar dan nog.
Zou graag een saffier hebben, en de deal zou doorgaan via een Omega AD (nieuw in stickers)
Ik zou de Airking dan lekker los verkopen en een nieuwe saffier oppikken. Ik vermoed dat je dan wat euro’s overhoudt. Wel wat geduld hebben dan
Als het toch weg mag, dan wat houd je tegen?
Helemaal nieuw in stickers via AD voor een chronograaf tegenover een basic eigenlijk instapper van Rolex.
Altijd doen!
Hoewel Rolex een prachtig merk is zou ik in dit geval voor de Speedmaster gaan.
Die nieuwe chronograaf koop je met korting voor rond de €7.5K.
De basic instapper van Rolex ( wat de AK eigenlijk niet is want de OP, de Explorer 1 en de DJ36 gladde bezel/ oyster band zijn goedkoper ) kun je verkopen voor rond de €8K / €8.5K.
Zo hou je wat geld over.
Klopt helemaal wat je zegt!
En juist daarom kan ik me voorstellen dat voor die klein beetje extra winst die er mogelijk te maken is in deze markt dat TS niet wil gaan lopen leuren met een horloge.
Tijd = Geld.
Vandaag gelijk, zonder gezeur, gezeik of risico je gebruikte horloge inruilen voor retail waarde tegen een ander horloge met een hogere retail waarde.
Iets met relatie opbouwen, goodwill, etc. etc.
Is iets voor te zeggen wat je stelt.
TS heeft de AK hier te koop staat voor teveel geld, haal er €1K vanaf en gun iemand van het forum dit horloge tegen een mooie prijs.
Ga vervolgens de Speedmaster halen voor €7.5K en je houdt €750,- over en maakt een forumlid happy.
Iets met gunnen…
Grijs nieuw zelfs voor 7 te koop. Hesalite variant zag ik nieuw voor 5.5. Is toch geld
Ik vind het een moeilijke. Als je de speedmaster verkiest, zou ik het wel durven doen. Je zou er allicht wat meer voor krijgen als je hem verkoopt en dan de speedmaster zoekt, maar nu heb je wel een snelle en makkelijke oplossing.
Ik zeg: als je zeker bent, gewoon doen!
Zodan , speedmaster staat aan kop. Had ik niet zo snel zien aankomen …
Ik zou het niet doen.
Mwoah, deze Airking is niet de meest populaire Rolex en de Speedmaster weer wel een zeer populaire Omega.
Zoals hierboven al aangegeven. De air king op het forum voor een leuke prijs verkopen en dan de speedmaster halen. Jij blij en een forum lid blij. Win win zou ik zeggen.
Een paar fotos had het mischien wat duidelijker gemaakt! Ik zelf draag liever een rolex airking als de keus gemaakt moest worden