Nieuwe AP (full ceramic)

AP kondigt een nieuw horloge aan voor de SIHH.

Wat vinden jullie? Ik vind hem stiekem best wel mooi, terwijl ik normaal niet met AP heb.

1 like

Ik vind hem ook wel wat hebben… stevig prijskaartje denk ik

Edit: 85k idd… 85k-mooi weet ik zo net niet

84k las ik auw

Mooi, maar 85k mooi?

Gr, HJR

Ik vind m stiekem heeeeeeeel lelijk, gelukkig

2 likes

Zo’n ding moet je IRL zien…

Dan zie je een Amerikaans vlaggetje staan op die maan denk ik! :sunglasses::wink:

Het model word wat ‘langweilig’ op zich…

Kopen kan ik ze toch niet, of het nou voor 12K is of voor 85K. Doordat hij geheel keramisch is vind ik hem minder opvallen dan dat een RO normaal doet.

Mee eens!

Ik vind die moon phase indicator zelf heel mooi :blush: als ze die nou hadden uitgespreid over de hele plaat.
Ja of misschien is het maar goed dat ik geen horloge ontwerper ben :thinking:

Ik vind AP een beetje teveel blijven hangen met hun royal oak. Misschien eens tijd voor een ander model.

Niet gewoon de zoveelste RO maar dan in het zwart?..of mis ik wat?

Weer niet of je dit gezien had, maar hij is volledig keramisch, kast en band zijn “brushed ceramic” ipv een of ander (edel) metaal

Mooiste AP in mijn ogen :ok_hand:

Ik moet bekennen dat ik een RO steeds meer waardeer, maar dan wel in zn simpelste vorm

3 likes

Dit vind ik ook de mooiste, geen poespas.

Enne, laat die volledig keramische maar niet op je tegelvloer vallen…

1 like

Dat zijn toch wel betwijfelbare verhalen, dat zei ook iedereen toen de speedmaster DSOTM uit kwam, ik denk dat je welgeteld één examplaar kunt terugvinden waar een lug is afgebroken op internet, en wie weet wat is daar mee gebeurd.

Klopt helemaal, maar ik zou 't in ieder geval niet durven testen…

Mij te veel subdials!

Ik vind 'm waanzinnig!!!

Ik moet het zo forumleren: Mijn jarenlange afkeer is aan het verminderen. Ik vind hem nog steeds niet mooi. Maar wel interessant. Dat is begonnen met filmpjes kijken hoe hij gemaakt wordt.