Nieuwe Audemars Piguet Royal Oak's

Offshore Diver Chronograph

.

.

.

-> Artikel, specs

Double Balance Wheel Openworked

.

.

.

.

-> Artikel, specs

Tourbillon Extra-Thin Platinum Watches For SIHH 2016

.

-> Artikel, specs

Tourbillon Chronograph Openworked In Platinum

http://www.ablogtowatch.com/wp-content/uploads/2016/01/Royal-Oak-Tourbillon-Chronograph-Openworked-aBlogtoWatch-1.jpg
.

-> Artikel, specs

2 likes

Ok leuk.
Ik vind ze bijna allemaal nog nét zo lelijk als z’n voorgangers :smile:

6 likes

Haha me2! :slight_smile:

Same here…:stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik vind enkel de zwarte offshore diver wel tof, de rest is niets voor mij!

Sorry voor alle liefhebbers maar ik zie ook maar weinig AP’s voorbij komen die ik echt mooi vind.

2 likes

Crisis wat een gedrochten. Typische klokjes voor mensen met te veel geld en te weinig smaak :wink:

3 likes

Ik zal het positief bekijken; mijn ontbijt heb ik twee keer van kunnen genieten vandaag.

1 like

deze vind ik best leuk :smiley:

Die gele oranje en die gifgroene RO Offshore Diver Chrono’s zijn echt van die horloges die je als normaal mens toch niet draagt?

Lijkt mij puur en alleen om te patsen in de loge seats bij tennis of als je als vip lekker door de pitstraat gaat patsen bij de formule 1, met zo’n gifgroene bijvoorbeeld! :+1:

2 likes

Zeker een geslaagd ontwerp, voor een TW Steel van € 450! :wink:

1 like

Allemaal lelijk. Doe mij de gewone, niet Hublot/TW Steel’ish, modellen.

1 like

Mee eens. De rest vind ik :confounded:

1 like

AP een modemerk geworden??

1 like

Het lijkt wel of ze steeds lelijker worden. Maar ja, als voetballers en hun groupies je grootste doelgroep vormen…

1 like

Ik vind ze wel mooi, maar het past totaal niet meer bij de prijs die ze er voor vragen.

1 like

mijn oordeel is los van de prijs :wink:

AP. maakt wat mij betreft wel echt hele lelijke horloges. Zo vreselijk lomp en bevatten bijna nooit iets wat ik zou beschrijven als puur. Horloges voor rijke voetballers is nog de beste beschrijving ja :slight_smile: .

1 like

Ben bang dat ik deze modellen laat schieten ben niet zo modebewust als de gemiddelde voetballer😆

1 like

Auw, dit is echt ernstig niet goed.

1 like