Nieuwe Ball Roadmaster aangekondigd

Blijkbaar ook een versie zonder power indicator met manufactuur-uurwerk beschikbaar voor pre-order sinds vandaag: https://shop.ballwatch.ch/en/rmmib

1 like

Mooie Ball. Thanks for sharing. Ook goede prijs voor het gebodene.

Beetje duur als je het afzet tegen de populariteit van het merk. Maar daar heb je alleen last van als je hem nieuw koopt en relatief snel flippert.

Merk Ball wordt ondergewaardeerd. Dat zie je bijvoorbeeld aan hoe lang die mooie chrono’s hier te koop stonden (reversed panda) en voor welke prijs ze werden aangeboden. En die heb ik ooit in mijn handen gehad en zijn werkelijk prachtig.

3 likes

Er komen geen invoertaxen bij en de BTW wordt reeds voor je afgerekend.

Dus de prijs die je betaald aan BALL is de totaalprijs zonder extra kosten.

Heb ook al wel eens een Ball pré order gekocht, zoals mijn:

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-ball-engineer-ii-navigator/202938/17

Voor de prijs / kwaliteit zit je echt goed hoor… heb er 4 gehad, allen één voor één mooie dingen.

Erg ondergewaardeerd merk hier op HF. In USA zijn ze er wel zot van door het verhaal achter het merk.

Vind je het een leuk model dan moet je er voor gaan, zeker met een pré-order.

Ze zijn niet waardevast hoor je hier zeggen, maar eerlijk, de meeste merken verliezen na aankoop al 50% !

Dus weer met een pré-order doe je je voordeel, wat bij flipperen de pijn iets verzacht.

3 likes

Kijk daar hebben we wat aan.
Je betaald het horloge in zijn geheel en dan enkele maandjes wachten en hij wordt ‘netto’ thuis afgeleverd zonder extra taxen?
Zit er toch aan te denken het eens te proberen. Prachtig horloge is het

1 like

Klopt!

De afrekening op de website is het bedrag dat er netto betaald wordt… niets meer en niets minder.

Maar het wachten duurt lang…:joy:

1 like

Wel een leuk model. Niet bijster origineel, lijkt wat knip en plakwerk, maar wel leuk gedaan. Ik vind persoonlijk de wijzerplaat wat druk.

De eerste Ball die ik zo om zou doen.
En liefst de blauwe.