Nieuwe band en dus foto's

Beste forumleden,

Vanmiddag heb ik weer een kleine fotosessie gedaan. Ik heb een 25 tal foto’s genomen en uiteindelijk zijn er 3 overgebleven die enigszins toonbaar zijn.
De reden van de sessie was, dat ik een NATO Bond zwart-grijs had besteld voor de GSAR. Ik vind dat namelijk een band die heel goed past bij het horloge en het militaire nog eens extra naar voren brengt. Daarnaast vind ik een dergelijk band erg prettig voor de zomer.
Uiteindelijk blijft er dan nog een band over. Maar door een (uitzonderlijke :D) brainwave kreeg ik het idee om de rubberband op de Omega Planet Ocean te zetten. En het resultaat is helemaal niet verkeerd. Het geeft hem een hele andere “sportieve” uitstraling. En daarbij is zo’n band ook weer een prima alternatief voor de zomer. Een leren band vind ik niet zo fijn in de zomer en het (vele) zweet is niet erg bevorderlijk voor het leer.
Dan is er nog een derde, uitzonderlijke acteur in de sessie. Het gaat hier om een mes die me cadeau is gedaan door mijn broer voor mijn 35ste verjaardag.
Dit mes is mede door hem ontworpen en helemaal met de hand gemaakt door ene meneer Fritz Boshoff in Zuid-Afrika. Het is een gelimiteerde versie en ik heb nummer 5 van 7 gekregen. Voor elk van de 7 mannelijke familieleden heeft hij een mes laten maken, die op bijzondere verjaardagen gegeven wordt. De relatie met de horloges ligt in de woorden schoonheid, handgemaakt en gelimiteerd.
En dan nu de foto’s. Vergeef me het feit dat ik ze niet verkleind heb. Zo zijn ze toch het mooist en zijn bepaalde details (5 of 7)zichtbaar.

Met vriendelijke groet,

Michel

Mooie fotos…maar eh die band op de Omega moet je nog even omdraaien. :wink:

Zo zie je maar weer, eigenlijk heb ik niet zoveel verstand van horloges. Gelukkig is er dit forum om me met raad en daad bij te staan en zo nodig te corrigeren. Gelukkig heb ik meer verstand van…eueueueuh…niet zoveel.:smiley:

Michel

wrx Schreef:

Gelukkig heb ik meer verstand
van…eueueueuh…niet zoveel.:smiley:

… brainwaves, bedoel je zeker:), leuk hoor die combinaties.