Nieuwe band gezocht voor Rolex DJ

Beste liefhebbers.

Ik ben op zoek naar een strap voor mijn Rolex DJ 16200. B&S verkoopt veel mooie exemplaren en ben benieuwd naar jullie mening!

2 likes

Ik denk dat lichtblauw suède met witte stiksels mooi zal staan.

4 likes

Een hele rits, maar zoals ik al zei: alles ziet er zo mooi uit! Graag hoor ik welke jullie zouden kiezen en waarom!

Klinkt goed! Heb je een goede website waar ik er zo een kan vinden?

1 like

Ik haal altijd mijn inspiratie bij molequin.com om vervolgens te googlen of er alternatieven voor een betere prijs beschikbaar zijn.

@slls maakt ook super mooie en kwalitatief hoogstaande banden voor een nette prijs.

2 likes

Welke vibe zoek je?

1 like

Vind persoonlijk suede er altijd erg netjes uitzien. Zoals die olive drab van B&S, maar de Ripstop strap of van de Barbour jassen spreekt me ook wel aan. :grin:

Rubber lijkt mij in ieder geval niks en laat het horloge er goedkoop uit laten zien, denk ik.

Meerdere handgemaakte banden besteld bij
Seventhcreation ( instagram ) gevestigd in Jakarta.
Uiteraard wel invoerkosten maar de beste kwaliteit die ik tot nu toe heb gezien.

1 like

Je bent een dag te laat, gisteren op de beurs zeker wel 20 stands met een giga aanbod van banden, in alle materialen ( leer, rubber, canvas, etc etc) en afwerkingsniveau. Qua prijs was je vergeleken met BS vele tientjes goedkoper uit geweest, heb je geen haast met een band wacht gewoon de volgende beurs af

2 likes

Welke beurs was dat? Ga ik op mijn lijstje zetten!

1 like

Met jaarlijks meer dan 10.000 bezoekers is Rikketik de grootste vintage horloge-, klokken- en uurwerkenbeurs van Europa. Op onze beurzen vindt u onder andere vintage polshorloges, zakhorloges, klokken, uurwerken, wekkers, onderdelen, accessoires, boeken, bandjes, gereedschappen en alles wat met uurwerken te maken heeft op de honderden stands die aanwezig zijn.

Zondag 16 juni de volgende beurs, locatie Expo Houten

1 like

Ik zo niet voor olijfgroen gaan op je DJ.

Wat denk je van kameel? Bvb nr 3

1 like

Dit soort groen vind ik dan wel bij wit passen. Maar dan met witte of groene stikking

Is op bestelling, dus stikking kun je kiezen.

1 like

Ook een erg mooie kleur. Maar zou dan persoonlijk eerder voor nr 1 gaan :stuck_out_tongue:

Zag zelf deze nog voorbij komen, prachtig:

Maar dit is ook niet onaardig:

Nr 1 is mooi, die heb ik zelf ook.

1 like

Staat erg mooi!