Nieuwe band Meistersinger

Op mijn Meistersinger zit origineel dit bandje

Ik wilde hem eens verwennen met deze lichtbruine Struis, hij is er erg blij mee.


Wat vinden jullie ervan?

Op voorhand had ik niet gedacht dat dat mooi zou zijn… de fotoos bewijzen het tegendeel :wink:

Ik vind het een geslaagde combinatie (tu)

De band is geweldig en apart, wat een mooie combinatie.
Dat zo’n kleurverandering dit gevolg heeft, is wel heel verrassend te noemen.

Uitstekende keuze (tu)

Er is een aantal standaardcombinaties van kleur band en kleur kast/wijzerplaat. Zwarte wijzerplaat met donkerbruine band is in het algemeen niet fraai. Zwarte wijzerplaat met deze kleur bruine band is weer prachtig en een aanzienlijke verbetering ten opzichte van het origineel.

Naar mijn mening bepaalt een goede band (kleur en materiaal) een belangrijk deel van het uitstraling en het draagcomfort van een horloge. Daarom moet je daar nooit op bezuinigen.

Hij wordt er vrolijker van en in deze tijd van het (voor)jaar… hoort erbij (tu)

Nou, dat staat 'm prima! (tu)

Ja, staat 'm prima. Kleur past mooi bij de cijfers en de wijzer.

Heel mooi hoor. Ik wil op mijn Jazzmaster ook een andere band zetten. Was dit een gewone band waar je de vlindersluiting van hebt over gezet? Zo ja ging dat een beetje makelijk?

dreski Schreef:

Heel mooi hoor. Ik wil op mijn Jazzmaster ook een
andere band zetten. Was dit een gewone band waar
je de vlindersluiting van hebt over gezet? Zo ja
ging dat een beetje makelijk?

Idd Andre, fluitje van een cent.

Gr. Jan

PS. Ik heb nog een Christopher Ward in de aanbieding.Iets voor jou??

Ik had hem al gezien. Ik vind alleen de C1 Russel mooi van C. Ward. :wink:

Ik snap nog niet helemaal hoe ik die sluiting los krijg. Er zitten schroefjes in maar wanneer ik die open wil draaien draaien ze gewoon mee. Wanneer ik er niet achter kom post ik wel ff wat fotos.