Nieuwe band Nomos Orion binnen

De band uit Glasshutte is binnen, dus de voor mij nieuwe Orion kan eindelijk om de pols. Ik was van tevoren wel benieuwd hoe een suede-achtige band zou werken op een dresser, maar ik moet zeggen dat ik het hem goed vindt staan. Op de een of andere manier geeft de structuur op de band een mooi contrast met de strak afgewerkte en gladde kast. De kleur is donker antraciet wat goed past bij de grijze plaat.

9 likes

Inderdaad een prima combi. Zelf heb ik dat ook maar dan met een niet Nomos band.

2 likes

Knap! Voor mij vraagt de cleane Orion echter een gladde lederen band zonder stiksels :slight_smile:

3 likes

Zo op de foto te zien ziet het er niet verkeerd uit .

Mooie combi👍

Yup

1 like

Dat dacht ik ook, maar Nomos geeft juist aan dat deze banden uitermate geschikt zijn voor de fijnere horloges van hun range. Ik was dus benieuwd hoe het zou staan en ik moet zeggen dat het goed past. Juist omdat het bandje niet glimt zoals je bij andere straps (zoals de Horween van Nomos) vaak ziet, springt het horloge zelf er veel meer uit. Het wordt denk ik helemaal mooi als het material door het te dragen nog ietsje gladder wordt.

S u p e r mooi!

Nu zul je ook aan de suede schoenen moeten…

1 like

Mooi hoor, suede banden zijn sowieso prachtig. Deze band geeft je horloge net wat meer karakter. Van harte. :ok_hand:

1 like

Interessante maar wel mooie combinatie!

1 like

Ik heb dezelfde combinatie gedragen, maar dat zag er toch wel wat anders uit dan op deze foto’s. Band lijkt hier erg ‘fluffy’. Ik vond het een prachtige combinatie:

Hij lijkt bij mij denk ik meer fluffy vanwege de lichtval op de eerste foto. In het echt valt het wel mee

Ongetwijfeld, is dezelfde band.