Nieuwe band op de Hamilton King Scuba

Dit Horloge kwam oorspronkelijk met een oranje band wat erg leuk was tijdens het EK en Koninginedag. Hij staat ook erg mooi op een meshband maar ik besloot om er een mooie bruine croco bij te kopen zo dat hij wat makkelijker met kleding te combineren is. Het resultaat is erg mooi vind ik zelf en daarom heb ikmaar ff een paar plaatjes geschoten.
Dit is de orginele band:

En hier met de nieuwe:

wat is de maat eigenlijk van dit horloge
vind hem erg mooi !

Hij is 41mm doorsnee. Hier is een link. http://www.hamiltonwatch.com/webapp/en-us/collection/?c=ka&y=86&p=291
Hij is er ook automatisch. Als echte duiker is hij niet echt functioneel. De aflezing in het donker is daarvoor te zwak. Maar de day-date functie vond ik gewoon erg mooi.

Huh? hij is er toch niet in automaat?

Ik kon hem tenminste niet vinden, want dit horloge stond zelfs hoger op mijn verlanglijstje dan de gekochtte Tissot T Lord.

Ik zal nog eens zoeken, en wie weet, zelfs quartz vind ik hem ook prachtig, maar wel met de originele band.

Dit is een automaat. http://www.hamiltonwatch.com/webapp/en-us/collection/?c=ka&y=86&p=284 Er zijn er nog meer maar de oranje is er alleen in quartz.

Staat goed, maar toch oogt de originele band mooier…

Mooi hoor (tu).

Hij krijgt er een hele andere uitstraling van, classier.
Ik vind het een verbetering.

Groeten,

Martin

Dit bandje staat 'm prima, Dreski! (tu) Mooi!

Ook ik vind dit zeker een verbetering zo straalt er nog meer kwaliteit van af iets wat dit horloge best verdient ik vond hem al mooi maar nu vind ik hem nog mooier

gr Pieter

Er gaat volgens mij wel wat van het speelse karakter van dit leuke horloge verloren.

Ik zocht de oranje juist als automaat.
Het oranje is fris & speels, en niet teveel, zodat het toch ook chique kijkt.

Maar had dreski een half jaar geleden niet een (donkere) band een soort carbon look?

Dat lijkt mij een gaaf bandje voor op dit horloge, maar ook op de Tissot.

Ik vind de zwarte Hamilton net iets te donker kijken.

Bedoel je deze band?

Mmmmmm ik laat de bruine band er nog even op maar de Waterproof zwarte band op de Tissot PRS516 was wel een goed idee Pim. Ik laat hem nog even zitten. (tu)

Hahahaha, ja die bedoelde ik, maar d8 later weer dat 2006 die band had.

Erg mooie band, misschien wel iets voor mijn,… Tissot?

Zucht, eerst maar weer eens w88 tot hij terug is, vandaag gebeld en hij is opgestuurd naar Tissot omdat er nog twee jaar garantie op zit.
Ik hoop dat ik hem terug heb voor de garantie verlopen is