Nieuwe band op mijn JLC Polaris LE

Zoals misschien bekend bij sommigen heb ik een tijdje geleden een Polaris Limited Edition gekocht op rubber strap. Ik ben nog steeds zeer tevreden met het horloge en nu werd ik door @WatchR gewezen op een advertentie op het Duitse forum. Eigenaar van zijn Polaris deed het ding weg en had er een stalen band bij die hij los verkocht. @WatchR heeft ons in contact gebracht (veel dank)

Lang verhaal kort… foto’s ! (en ik ben benieuwd naar de meningen)

Voor

Na

Rubber of Staal ???

40 likes

Staal all the way!

1 like

Beiden schitterend!

1 like

Rubber

1 like

Beide mooi!
Wijzerplaat knalt meer op staal

1 like

Rubber!

1 like

Mooi horloge zeg! Vind zowel staal als rubber mooi. Die wijzerplaat… wow

1 like

Rubber!

2 likes

Beide banden staan fraai, regelmatig wisselen is leuk :+1:

2 likes

Rubberrr

2 likes

Rubber vind ik sjieker staan, staal wat meer voor casual gelegenheden. Allebei super in elk geval! :heart_eyes:

1 like

U vraagt, ik antwoord.

Rubbah! Pardon my French, maar op staal heeft het geheel vrij veel een soort van kermisgehalte.

5 likes

Dat wat Xulu zegt.

Op rubber!

3 likes

Rubber

1 like

Rubber voor zekers !!

1 like

Rubber, zeer mooi horloge overigens

1 like

Op rubber ziet hij er het mooiste uit. Maar ik draag qua draagcomfort zelf veel liever leer of staal. Alleen vind ik deze stalen band er niet bij passen.

1 like

Wat prachtig! Beide staan hem erg goed. Wissel geeft het horloge een heel ander karakter. Heel fraai!

1 like

Als ik heel eerlijk ben vind ik rubber mooier. Maar een prachtig horloge en ik vraag mij werkelijk af welk merk voor de listprijs van 8350 euro net zoveel “horloge” en ook “uurwerk” biedt. Het zit tegen Patek Philippe aan.

2 likes

Rubber! :+1:

1 like