nieuwe band voor dit horloge

beste horlogefanaten
ik heb jullie hulp nodig, ik heb recent een oude jumphour op de kop getikt, overigens vind ik de band goedkoop aanvoelen en niet mooi afgewerkt. hieronder een paar foto’s voor de (enigszins rare) aansluiting.ik wil er graag een nieuwe band (liefst staal) voor op de kop tikken die gewoon degelijk en mooi is.
kan iemand mij helpen?
victor

cid:16a835e5c348504f9ec3
cid:16a835e5c222d3520ad2
cid:16a835e5c122ecdca4a1

2 likes

Het is gewoon een vintage kwaliteit band, niks mis me toch verder? Een vervangende stalen band gaat heel lastig worden denk ik.

misschien ben ik een beetje te kritisch op de band :slight_smile: ik denk dat het horloge mooier is met een dikkere band (als u snapt wat ik bedoel). zou leer dr ook mooi op zijn? en zijn deze dunne banden gebruikelijk voor die tijd?

Ja dat soort gevouwen banden waren heel normaal. Zo te zien heeft het horloge een geheel stalen kast dus was ook prima kwaliteit, zeker niet de goedkoopste kwaliteit.

dank je wel voor de snelle reactie!
de kast zelf voelt inderdaad kwalitatief erf degelijk aan, leuk om te weten dat dit hoort bij de tijd. dankjewel! weer wat nieuws geleerd :slight_smile:

Prachtige band. Past perfect bij het horloge. Niets meer aan doen.

:point_up:️ precies dit.
Persoonlijk vind ik het een mooie band die hem niet misstaat.
Houden zo.
Ook mooie jumphour trouwens. Mooie vondst.

dankjewel heren! ik denk dat ik maar moet luisteren :slight_smile: groet

2 likes

Keep it original :+1:

Mooie vondst! Bijzonder horloge. En verder sluit ik me geheel bij de vorigesprekers aan. Zo houden dus! :+1::slight_smile:

Mocht je van gedachten veranderen, @Ko-Banden maakt custom banden. Dat doet ie goed. Praat eens met 'm over leer. :slight_smile: