Gisteren mijn nieuw bandje binnen gekregen gekocht van teun111kwiebes2 en maar direct op mijn vostok blackdiver gezet draagt lekker zo’n blauwe haai Ron bedank

Alleen dat fotograferen daar moet ik toch nog wat in gaan oefenen
gr Pieter
Gisteren mijn nieuw bandje binnen gekregen gekocht van teun111kwiebes2 en maar direct op mijn vostok blackdiver gezet draagt lekker zo’n blauwe haai Ron bedank

Alleen dat fotograferen daar moet ik toch nog wat in gaan oefenen
gr Pieter
Die foto’s komen wel:), maar de combinatie vind ik niet alles (of komt dat door de foto’s;)).
Mooi blauw is niet lelijk!
Ik vind het hardstikke mooi staan!
Ik vind het ook wel tof eigenlijk…
Bedankt voor de reacties zelf vindt ik het heel mooi staan de orginele in een zwarte van leer die oogde veel te smal
Toen heb ik er maar een zwarte nato opgezet dat was een stuk beter maar nog niet helemaal naar mijn zin

wat er nu opzit bevalt me echt goed draagt lekker en ziet er best stoer uit
Als het weer een beetje meezit probeer ik nog wat foto’s te maken
gr Pieter
Hoi Pieter,
Zelf vind ik de tweede combi, met de zwarte nato, het mooist. Sinds ik zelf textiel op mijn Alpha Sub heb, draag ik hem veel vaker. Zeker met dit warme weer vind het mooier staan dan staal of leer.
Laat die foto’s maar komen!
Groeten,
Martin
Dit is in mijn ogen stukken beter(tu). Ze worden trouwens ook vaak met een metalen band verkocht. Dat staat ook erg goed.
Ik vind de band heel erg mooi, maar helaas niet bij dit horloge. Je probeert toch accenten van het een in het ander terug te vinden, of een totaal contrasterende combinatie te maken.
Geen van beide vind ik hierin terug. De zwarte band staat eigenlijk nog het best.
Zelf zou ik voor eenzelfde band gaan, maar dan in het zwart.