nieuwe band

Ik was al een tijdje op zoek naar een andere band voor mijn citizen
Niet omdat de orginele niet mooi was maar omdat die van 22mm terug liep naar 18mm en daardoor niet lekker op de pols bleef zitten
Hier een foto met de orginele

Na een tijdje banden sites kijken kwam ik deze tegen op ons eigen forum en de beslissing was toen snel gemaakt
Ik heb deze band gekocht van forum lid 2006 en ben er meer dan tevreden over dit is nu echt wat ik zocht Peter bedankt

Sorry voor de slechte foto’s moet ook maar eens gaan kijken voor zo’n foto tent

gr Pieter

Ook zonder zo’n ‘tent’ worden al jaren lang goede foto’s gemaakt, t’is niet zaligmakend:)
Mooie forse band en een goede combi(tu)

Mijn beste,

Staat goed hoor die nieuwe horlogeband (tu)
Maar die originele horlogeband vind ik bij deze fraaie Citizen ook niet misstaan.
Dus met de regelmaat van de klok een ander bandje er omheen is mijn devies dan ook.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Mooie, stoere band!

Veel, hernieuwd, draagplezier,

Martin

Hallo Pieter,

Wat vind je van deze olijfgroene? Van 22 naar 20 mm.

Gr.Jan

ziet er goed uit (tu)

Bedank voor de leuke reacties
Tissot62.Ik vind het orginele bandje zelf ook heel mooi maar hij draagt niet lekker het horloge is wat zwaar en de gaatjes zitten voor mijn pols niet op de juiste plaats denk dat dat komt door de vouwsluiting en een gesp kan er niet op
Majary.Dat bandje van jou vind ik ook mooi het past er erg goed bij net even anders dan andere ik hou daar wel van dat maakt een horloge speciaal je zult het in die combinatie niet nog eens tegenkomen

gr Pieter

Welk type Citizen is dit eigenlijk ?? Leuke band erom en de uitstraling mag ik ook wel geloof ik, zou nog graag een foto recht van voren zien…

Mooie band! Ziet er lekker stoer uit zo. (tu) Al zou ik zelf zeker nog eens snuffelen naar een dergelijke band in de kleur van de wijzerplaat.

pdr41 Schreef:

Na een tijdje banden sites kijken kwam ik deze
tegen op ons eigen forum en de beslissing was toen
snel gemaakt
Ik heb deze band gekocht van forum lid 2006 en ben
er meer dan tevreden over dit is nu echt wat ik
zocht Peter bedankt

Jij ook bedankt voor het vertrouwen en de snelle overmaking.
Toppie!

Hent Schreef:

Welk type Citizen is dit eigenlijk ?? Leuke band
erom en de uitstraling mag ik ook wel geloof ik,
zou nog graag een foto recht van voren zien…

Hallo Hent het type AS4041-01 en bij deze een foto van de voorkant

(Foto van het net af gehaald)

gr Pieter

Mooie band,zeker met dat sticksel er mooi uitspringend, super combi.