Mijn leren band voor de Mako is binnen en hij gaat er imo erg op vooruit. Perfect voor de zomer alleen merk ik daar nog niet veel van
Hier wat fotos:
Deze band past erg goed,
de witte stiksels passen perfect bij de witte cijfers op de wijzerplaat.
Mijn beste,
Inderdaad Andre, een goede combinatie welke jou de juiste tijd in optima forma doet beleven.
En ach, die zomer met die brandende zon, die komt er heus wel. Laat het in ieder geval in je hart branden van genoegen met zo’n schitterend horloge.
Orologio Signaturis Temporis.
Ja, dat staat 'm een stuk beter dan bruin leer of die bijgeleverde plasticlook rubberband. Proficiat, laat nu de zomer maar komen
Hallo dreski,
Het is idd een mooie band.(tu)
Veel plezier ermee!
Met vriendelijke groet,
Herman
't Is me iets te blauw, dreski.
tjvreeken Schreef:
Het is ook nooit goed.
Een exentrieke band, die mooi bij dit horloge staat.
Niet mijn smaak, maar ik vind dat hij mooi staat en ik wens je er veel draagplezier mee
Ik had me eigenlijk laten inspireren door deze band. Is wel ff wat duurder.
Prachtige combi dit (tu) ,ben gek op blauw dus blauw blauw is helemaal ok
mvg, Frans
Hoi Dreski, alhoewel ik eigenlijk vind dat om een duiker een duikerband hoort is dit toch wel een stijlvolle combi, als ik de orginele band al zou vervangen dan had ik donkerder kleur blauw genomen…desalniettemin een mooi geheel.
gr.
Gijs
stukken beter dan de vorige band
dreski Schreef:
tjvreeken Schreef:
Het is ook nooit goed.
Haha, nou je hoeft er voor mij geen andere om te doen!
Ik hoef er niet mee te lopen:D
Maar uiteindelijk heb ik de originele blauwe band van mijn ‘blauwe’ Fortis toch vervangen voor een donker blauw exemplaar en daar ben ik heel tevreden mee:)
inderdaad lekker vrolijke klok. Goeie combi.
Groet,
Arno.
Ik was voor een iets donkere band gegaan, maar goed: over smaak valt niet te twisten
Hallo Dreski,
Vind het een prachtige combinatie.Ga ook eens uitkijken naar zoiets voor mijn Mako.
Groeten
Stefan
Knap, om deze band bij dit horloge te vinden.
Mooie uitstraling, helemaal af.
Ziet er goed uit mijn complimenten heb je bij deze
gr Pieter
Hoi dreski.
Het wordt bijna saai, maar nadat ik ook dezelfde klok ga kopen, ben ik nu ook geïnspireerd door deze mooie band. Ik vind hem uitstekend passen.
Ik ga ook alvast op zoek naar een blauwe band. :)-D
Groet,
Frans
tjvreeken Schreef:
Het is nooit té blauw.
Het was al een mooi klokje en met die band helemaal.