Wat is het toch een heerlijk horloge, mijn Panerai… Geel, roze, paars, bruin, zwart, oranje, mijn mening is dat het horloge elke kleur hebben!
Ik wilde jullie mijn laatste drie aanwinsten nog even showen. Het eerste bandje heb ik al zo’n 3 maanden in huis, na een bezoekje aan het Atelier van Atelier du Bracelet Paris (ABP): een heel mooi donkerblauw alligatorbandje:
Daarnaast zocht ik al maandenlang naar een bandje dat een beetje kon matchen met mijn gele schoenen, qua kleur. Uiteindelijk gevonden bij uhrenbandversand:
Heb er lang over gedubd om er eentje aan te schaffen, uiteindelijk maar gedaan. En geen moment spijt van gehad! De kwaliteit voelt echt subliem aan…
Het bandje sluit super aan op de kast, waardoor je geen ‘gat’ meer hebt tussen de kast en het begin van het bandje. Daarnaast trekt het geen stof aan.
Kortom: 3 mooie aanwinsten waarmee ik er weer een tijdje op vooruit kan, naast de bandjes die ik zelf al heb liggen.
Dank je! Had het horloge een tijdje te koop staan, maar kreeg er op den duur spijt van. Kon er geen afstand van doen, zeker omdat het afwisselen tussen bandjes erg gaaf is… Met het dragen van een ander bandje geef je het horloge gelijk een nieuwe look mee…
prachtig zo’n ABP bandje. Je bent wel voor de minst ‘wilde’ versie gegaan. Op hun site staan uitdagender kleuren/leersoorten.
Als ik mijn PAM heb moet ik ook maar eens naar Parijs… Veel draagplezier!
Tsja, ik had geen aanvraag gedaan via de website, maar een kant-en-klaar bandje gekocht… Ik heb blauwe schoenen, dus vond ik dit bandje er wel bij passen…