Nieuwe bandjes zijn altijd leuk

Omdat ik vandaag helaas geen post kreeg uit Signapore moest ik me vermaken met een nieuwe blauwe crocoband die ik voor mijn Orient Day Date had besteld. Het is toch altijd weer leuk om te zien hoe een horloge veranderd. De originele gouden band is erg opvallend (blingbling). Met deze band staat hij mooi bij casual kleding. Het blijft moeilijk om de mooie blauwe wijzerplaat te fotograferen maar het is redelijk gelukt. Nou ja kijk zelf maar…


En de verplichte pocketshot. :wink:

Lijkt me een verbetering inderdaad (tu)

Erg geslaagd, vind ik! (tu)
Nu ben ik ietwat bevooroordeeld, gezien mijn mening over ‘gauwe’ banden :slight_smile:

Groeten,

Martin

Staat 'm erg goed zeg!

Erg geslaagd! Chique klokje zo.

Staat hem heel goed persoonlijk hou ik meer van leer dan van stalen banden maarja dat heb ik al vaker gezegt

gr Pieter

Ziet er chique uit !

look very nice gr hans

zo vind ik het zelfs een mooi horloge geworden :smiley:

Mijn beste,

Ik vind het een geslaagde combinatie.
Een combinatie van klasse, durf en passie.

En nu juist die passie vind ik in deze het mooist. Ik doel hiermee op de passie welke jij ’Andre’ ons met de regelmaat van de klok op dit onvolprezen horlogeforum ten toon spreid.
Het doet altijd goed om te vernemen met welk een enthousiasme jij de horlogerie uitdraagt Chapeau!!
“Hier ben ik waar ik moet zijn” is voor jou een waarheid zo zuiver als een ‘COSC’ certificaat.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink: