Nieuwe bandjes

Nog eens weer een paar bandjes laten zien die ik onlangs gemaakt heb.

Deze zwarte voor mijn LLD. Dit leer komt van een oude tas, van de zijkanten die altijd gevouwen zijn geweest. Dan krijgt het leer een mooie gestreepte structuur.
Garen in de kleur van de indexen.

Vorige week kocht ik een aantal stukken prachtig leer. Mooie kleuren en structuren van lekker soepel vintage style leer. Oa kamelenleer en rund.
Nu viel me op dan bij een stuk groen leer de achterkant ook erg mooi was. Net suede. Nu heb ik een band gemaakt met het leer “verkeerd om”.
Ben nooit zo gek op suede geweest maar deze band draagt fantastisch.

Probleem is nu dat ik nu nog zoveel banden kan maken maar er maar 1 kan dragen. Dus moet ik me even inhouden voordat ik aan de volgende begin.
Oh ja, ook deze kaaimanbuik gekocht. Erg duur maar prachtig zijdeglans donkerbruin leer. Bijna zonde om in te gaan snijden, maar dat zal toch ooit gaan gebeuren.

Bedankt voor het kijken, Ko

Mooi! Ben benieuwd hoe kaaimanbuik-strap eruit gaat zien :wink:

Heel mooi! Goede kleur stiksel ook bij de groene band. Hoe lang maak je eigenlijk al banden? En heb je dit jezelf aangeleerd? Complimenten iig!

gr, HJR

Wauw:} Echt prachtig!

Vakman hoor!

Echt heel erg mooi. Als ik een bandje zoek weet ik bij wie ik moet zijn.

Niks op aan te merken prachtig !
vakwerk daar kun je in het verkoop forum gemakkelijk
vanaf komen .

:~

grtz Gerard.

Vooral die grijze, heel erg mooi!

Prachtige banden Ko ze worden steeds mooier (tu) pb onderweg

Mooie banden!

P.S. Hoe weet je nu of zo’n kaaikamhuid conform CITES is?

Mooi hoor. Maar vooral die band aan de Legend Diver, erg goede combi.

Prachtig Ko! Ik ben benieuwd wat je met de kaaiman gaat doen (tu)

@HJR. Ik doe dat een jaar of twee schat ik, en inderdaad zelf geleerd met vallen en opstaan.

@Lexor. Lang niet alle kaaiman soorten staan op de Cites lijst. Deze ook niet. Gekocht bij een gerenomeerde leerhandel.

Zodra ik er een bandje van gemaakt heb laat ik hem hier zien.

Bedankt voor de reacties.

Ko

Hoi Ko

Ik zoek een paar mooie ‘distressed leather’ banden van dik leer , mooie vintage uitstraling

Kun jij zoiets maken. ?

Weer erg mooi Ko. :~

Ko Schreef:

@Lexor. Lang niet alle kaaiman soorten staan op de
Cites lijst. Deze ook niet. Gekocht bij een
gerenomeerde leerhandel.

Weer wat geleerd. Ben benieuwd naar het resultaat.

Gaaf zeg! Ik dacht even dat die op de LLD haaienleer was met die bobbels zo. Op m’n VDB zat iets wat er op leek.

Beide bandjes vind ik bijzonder geslaagd maar ik ben vooral benieuwd hoe de kaaimanbuikstrap zal worden!

erg mooi! vooral die LLD nice combi :wink:

yip, eens met DJ77:-)…binnenkort ontvang ik ook een custom made bandje van Ko:-)

@ ReneJK: Ja, zoiets kan ik maken.

Bij interesse kun je een PB sturen.

Nog even een nieuwe band van grijs leer, versleten uiterlijk.
Met door mij “mishandelde” buckle zodat die beter met het leer matched.

Voor de eerste kaaiman band nog even geduld. Zal ik tzt wel posten. Eerst even genoeg bandjes gemaakt.

Ko