Nieuwe beater voor de zomer

Met de zomer in aantocht en een weekje Gran Canaria in het vooruitzicht in de 2e week van mei heb ik alvast een beater duikertje aangeschaft . Het is geworden de Seiko SNE437P1 uit de nieuwe 2017 duikerlijn. Een duiker van 44,5 mm en voorzien van een Solar Quartz uurwerk. precisie van 2 sec per maand +. Hij komt standaard op staal maar ik ga het “goedkoop” ogende en aanvoelende bandje vanavond vervangen door een Nato.

Gewoon een no nonsense horloge die je makkelijk een paar maanden in de kast kan laten liggen door de power reserve van 10 maanden . Ik vind de zwarte wijzerplaat met de rode secondenwijzer wel leuk. Dan kan ik mijn Omega en Bulova moonwatches thuis laten tijdens de vakantie. Ik heb hem voor €195 gekocht bij Creation Watches. via DHL met 2 dagen in huis. Er is wel €35 aan douanekosten bijgekomen.

Hier wat foto’s;

9 likes

Leuke klok voor weinig. :+1:
Fijne vakantie alvast.

Leuke beater hoor! Dat wordt genieten tijdens je vakantie!

Gefeliciteerd er mee!

Het kan wel, maar veel beter voor de lange termijn capaciteit van de batterij is om hem steeds vol te houden. Geef hem gewoon een verlichte plek als je hem een tijd niet gebruikt. Het beste is daglicht, maar geen direct zonlicht.

of een minuutje in de magnetron, dan is ie ook helemaal opgeladen

3 likes

Werkt inderdaad bij een iPhone ook!

2 likes