Ik baalde er een beetje van dat ik de aanbieding van het bekende w2d gemist had. Gelukkig kon ik nog nabestellen. Blauw…op, dan zwart. Vandaag de postbode opgewacht en (al is het maar voor 100euries super blij!
De Deep Blue is solide, mooi afgewerkt en in mijn ogen veel horloge voor een spotprijs. Nu heb ik toch een naar gevoel.
Vol trots de volgende foto gemaakt, wat valt jullie op?
De indice op de 9 is geen opgelgde chrome randje. Nu mijn vraag: Hoort dit zo? bij de horloges met andere kleur plaat zijn ze wel opgelegd en de foto’s on-line ook. Ik heb al een mail gestuurd en ben in afwachting van reactie. Laat even weten of dit bij alle “zwarte” ook zo is?
Terug sturen. Je blijft je er toch aan ergeren, aan zo’n onvolkomenheid. Dan geniet je niet echt van je horloge. En als je hem wilt doorverkopen ooit is het inderdaad ook een ‘dingetje’.
Mochten ze geen zwarte meer op voorraad hebben kun je altijd nog een deel van je geld terug vragen en hem in deze versie houden als je dat wilt.
Foutje,…
Moet kunnen.
Als er nu een nulletje achter de prijs had gestaan zou ik hem ruilen.
Maar ook voor dat bedrag mag een horloge alles krijgen waar het recht op heeft vindt ik.
Ik zag vandaag zelfs een Hamilton in een vitriene liggen waar “utomatic” op de wijzerplaat stond !