Ik vind hem persoonlijk wel leuk…
Zou leuk zijn om zo de hele serie te hebben 
Pieter.
Ik vind hem persoonlijk wel leuk…
Zou leuk zijn om zo de hele serie te hebben 
Pieter.
Zat even te denken… Is het niet mogelijk gewoon de zwarte bezel aan te schaffen? Kan ik hem eventueel op mijn rode zetten mocht ik er ooit zin in hebben.
Mooier dan de huidige BB’s als je het mij vraagt. Nice!
Toch zou een remake van de snowflake sub nog mooier zijn.
Zal uiteindelijk vast wel tot de mogelijkheden gaan behoren, echter is dan nog steeds de ring bij de kroon in een andere kleur… 
En dat vind ik nu juist ook zo’n leuke en aparte vormgeving.
Pieter.
Het blijft toch een enorme bak geld voor een horloge met dit uurwerk… Wel de mooiste van de drie.
Vind ik niet zo’n groot probleem, het rood van de bezel op de nieuwe is nog steeds een match met het rood van de kroon.
Is wel weer eens wat anders dan den Seiko 007 modden natuurlijk 
Ik heb vast een afwijkende mening maar had denk ik liever de dial van de blauwe gezien. Vind dit net niet met de afwijkende kleur pearl. Had er minder vintage uit gezien maar naar mijn mening optisch mooier ( en dan maar lekker echt oud laten worden!)
Een blauwe dial op de black bay blue had me overigens ook heeeeel gelukkig gemaakt!
Erg mooi horloge. Forse prijs moet ik zeggen. Volgens mij zijn net als bij Rolex de prijzen aan het stijgen.
Vanaf morgen te koop dus.
Hier een betere write-up en foto’s dan al die goedkope horlogeblog artikelen van gisteren
Ik vind hem mooi maar de prijs… Ik vind het echt belachelijk om 3200 euro neer te leggen voor een horloge met een standaard ETA werkje.
Eerst de Black Bay Blue overwogen toen deze nog mooi rond de 2000 zat maar nu…
Kortom ik vind die prijsstijgingen bij Rolex, Tudor, Omega, etc echt belachelijk
Jaar geleden een pelagos voor 2500!!!
Ben ik nu de enige of… die uurwijzer??? knoertlelijk toch?
Is er een site waar deze prijsstijgingen ergens te volgen zijn? gaat natuurlijk nergens over 1000 euro in 1 jaar.
1000 euro verschil is het niet hoor, eerder 500
Er worden hier retail prijzen vergeleken met grijze handel prijzen
Agreed.

Wow, inderdaad. Iedereen en z’n moeder herkauwden het persbericht.
Wel goed plan (?) van Tudor om de smaakmakers (?) als Hodinkee et al, allemaal hun zegje te laten doen.

Let op het vraagteken 
ik zag hem, ten slotte heeft poep ook een hele bijzondere smaak (als ik @anon50762135EV moet geloven)