Nieuwe Black Bay over een week?

Leuke stamboom :smile:

Zwart is het nieuwe…eh zwart! :smile:

Ik heb inmiddels een paar reviews gelezen.
Persoonlijk vind ik dat ze weinig moeite hebben genomen om iets nieuws neer te zetten hij is gewoon zwart en dat is het wel, daar ik de only watch versie een verfrissende vintage look vond ( ook wat dezelfde features ) gaf het met de wijzers en de seconde wijzer een ander gevoel.
De dial en de hands zijn hetzelfde als de rode versie, en het uurwerk is dezelfde ETA 2824-2 topgrade.
Ik denk dat de prijzen behoorlijk hoog zijn voor wat je er voor terugkrijgt.

true, het is gewoon easy cashen, een andere kleur bezel, dial en crown op een bestaand model, maar wel een hele slimme zet volgens mij, de eerste reacties in de community zijn erg enthousiast

Het is en was al een populair model zoals hij er was, en nu deze er in het zwart is zal dit inderdaad wel aardig veel liefhebbers gaan krijgen in die range.
Het is ook een prima klok, alleen zou het ze hebben gesierd om er iets meer effort in te stoppen, ze hadden natuurlijk wat bezels over van de only watch :wink:

Toch is dit een andere uitvoering (de 2015) met de meest gewilde wijzers hoor ik hier ipv snowflake ,en ook een andere band(aanzet)…zo te zien Rolex oysterband(model schakel) type
Ook een red line op de dial

Nee, dat is een eenmalige enkele uitgave die je op die foto ziet. De serieversie waar het hier over gaat heeft snowflake wijzers en dezelfde bandaanzet. Gewoon een zwarte versie van de reeds bestaande versies.

Ok dat wist ik nog niet… :+1:

live vergelijking met een Redbay
het grootste minpunt blijft de mismatch tussen lume en pip

1 like

Maar het is toch een mooi horloge geworden!!
Zelf prefereer ik trouwens de wat “koelere” Black Bay Blue.

John Mayer is lovend. Ik vraag me alleen af in hoeverre dit inderdaad een “tijdloos” model is zodra de faux vintage hype over is.

Faux vintage idd. Duur, én wederom maar liefst 41mm. Pass.

Op de niet officiële foto’s doet ie me dan weer heel weinig. De bekende, dikke kast, urinegele lume en rosé gouden i.p.v. geel gouden accenten. De Kingston is mooier en beter in verhouding.

2 likes

En een slokkie goedkoper

Deze zijn dan weer heel lekker, iets te veel wannabe vintage, maar zeker lekker

3 likes

De rode van de drie vind ik toch het leukst. De rosé gouden accenten matchen het beste met de rode bezel en komt ‘warm’ over. Waar de zwarte en de blauwe nogal kil zijn.

Op die foto’s ziet hij er wel lekker uit. Op de een of andere manier blijf ik de rode de mooiste versie vinden, de uitstraling is warmer, de rode bezel vormt een mooie combinatie met de gouden wijzers en indexen.