Nieuwe Blauwe Panerai's (Paneristi content :) )

Panerai Luminor 1950 3 Days Acciaio – 42mm
.

.
Panerai Luminor 1950 10 Days GMT Automatic Acciaio – 44mm
.

.
Panerai Radimoir 1940 3 Days Acciaio – 47mm
.

.
Panerai Radiomir 1940 10 Days GMT Automatic Oro Rosso - 45mm
.

-> Artikel

15 likes

Ziet er goed uit. Ben benieuwd naar de 42mm variant. Denk dat de overige modellen sowieso te groot lijken op mijn kleine polsen. Kijken hoe groot de 42mm uitvalt.

1 like

Doe mij die voorlaatste maar

1 like

Dat is inderdaad de mooiste maar helaas met 47mm wat groot.

Doe mij die bovenste maar!

1 like

Mooie combinatie van diepblauw met gouden accenten. Zag deze combinatie ook bij Bell & Ross, Vintage Aeronavale.

1 like

Erg fraai, en doe mij die 47mm maar met mijn mannen polsen:wink:

1 like

Wauw …
Heb ineens een Panerai op de wishlist (Panerai Radimoir 1940 3 Days Acciaio – 47mm)

1 like

hmmmm, ziet er wel heel goed uit…
ben geen panerai fan… maar dat gaat misschien veranderen…

Neeeeehhhh

1 like

Ik moet ze niet! Ik vind een datum complicatie op een PAM al teveel! Small seconds vind ik wel lekker!

1 like

Ik vind de Panerai Radimoir 1940 3 Days Acciaio het mooiste. De andere drie vind ik een te drukke wijzerplaat hebben.
Daarnaast ben ik ook geen fan van de blauwe wijzerplaat, volgens mij haal je namelijk zo de grote sterkte weg, het wisselen van horlogebanden. Waar een zwarte wijzerplaat alles kan hebben qua horlogebanden, zal dat met de wijzerplaat een stuk minder zijn denk ik.
Wel hebben ze allemaal een erg mooie sunburst op de plaat…

1 like

Prijs voor de 1940: Euro 8.900
Slechts inserie van 500
prachtige sunburst

1 like

Wow, vet!

1 like

Geen Panerai-fan. En dat gaat ook na het zien van deze niet veranderen. Maar moet toegeven dat zo’n blauwe wijzerplaat er wel aardig uitziet. Maar dat geldt voor bijna alle horloges; blauw is gewoon een erg lekkere kleur voor een horloge. Is net als pindasaus of ketchup. Maakt niet uit waar je 't overheen giet; 't smaakt altijd meteen een stuk beter.:wink:

3 likes

Prachtig ben bang dat er binnenkort budget vrij gemaakt gaat worden voor een Panerai

1 like

Die Radiomir 1940 3-days is echt prachtig. Rustige wijzerplaat met schitterende sunburst, erg stijlvol.

1 like

Zo’n blauwe 1940 3 Days 47mm, en dan op een mooi grove blauwe croc … Schitterend!

1 like

Heel fraai die blauwe Radiomir 1940. Moet ik toch weer een spaardoel vaststellen :joy:
Als je de blauwe wijzerplaat irl wil zien… bij Pijnenburg hebben ze nog een paar van hun ‘eigen’ Panerai editie. Oro rosso met blauwe sunburst plaat, hangt wel een prijskaartje aan.

1 like

Mooi hoor!!! :+1:
Kan ook geen kwaad; een pam met een beetje kleur… :wink:

1 like

Vind een blauwe wijzerplaat op zich mooi, maar het past niet bij Panerai IMHO (gezien hun historie waar ze mee pronken). Verdere variatie in de modellenlijn zit er even niet in, dus ik begrijp het wel dat ze met kleurtjes beginnen. Binnenkort ook groen en oranje? :grinning:

1 like

Deze vind ik prachtig, alleen aub wat kleiner, en goedkoper graag. Het is mij een raadsel waarom al die klokken zo groot moeten zijn. Zo jammer.

1 like