Each of the three colors will be limited to 100 pieces. The first 25 backers of each color will receive an early bird price of $499 USD. This is a very handsome 38% discount off the future retail price of $799 USD. Check out their site for more details and to get notified when they go live. Their Kickstarter launches on November 1, 2017
Voor deze prijs zijn dress-watches met een fatsoenlijk uurwerk best dun gezaaid toch? Wel is het weer een minimalistisch kickstarter horloge natuurlijk.
Dat dus. Ik word een beetje moe van Kickstarter-horloges met (veelal) geleende ontwerpen en marketingverhalen eromheen. No thanks, maar misschien ben ik verzuurd.
Zie ik ook inderdaad, heb hier alleen naar de specs gekeken. Waarschijnlijk is dit weer een “hommage” aan één of andere uitvinder rond de 19e eeuw om de illusie van een geschiedenis te kweken. Wel is 500usd een nette prijs vopr een horloge met selita.
Ik vind hem mooi en ik waardeer die kickstarters wel. Ze steken er toch veel tijd en moeite in om iets op te zetten. De ene keer is een ontwerp origineel, de andere keer een hommage, niks aan te doen. Het kaf wordt vanzelf van het koren gescheiden. Helgray en volgens mij ook Melbourne zijn ook zo begonnen en hebben inmiddels een leuk assortiment.
Van deze horloges vind ik vooral de bruine en blauwe uitvoering geslaagd.