Nieuwe Bond horloge

Ik zag er zo snel nog geen topic over, maar blijkbaar is Panarai het nieuwste bond horloge?

1 like

Officieel zijn er nog geen draaidagen voor een nieuwe Bond, laat staan een trailer. Denk dat dit fan made is.

2 likes

Die trailer is fan-made. Geen officiële trailer dus :slightly_smiling_face:

Ik hoop ook niet dat het nieuwe Bond horloge een Panerai wordt :sweat_smile:

3 likes

Fanmade. En de Broccoli maakt elk merk het Bond horloge wat 1mln plus per film op tafel legt.

2 likes

Ook de nieuwe Bondacteur is nog niet bekend. Helaas…

1 like

Kom op Invicta! Dit is je kans!

3 likes

of actrice… Mark my words :wink:

2 likes

En in spiegelbeeld als ik kijk naar het plaatje van de TS :joy:

Of een het dat zich identificeert met James Bond.

5 likes

Ik vrees het ook. Alles moet stuk tegenwoordig. Je kunt natuurlijk een nieuw personage verzinnen. Een vrouwelijke spion uit Groot-Brittanië die zich in elke film anders identificeert. Met een geheel diverse cast. Verzin het en het is mogelijk. Maar neen, een icoon als James Bond moet stuk. Niet iets er naast.

2 likes

Ik verwacht dat juist niet. Zowel marvel als star wars brengen flop na flop uit. En de familie die de rechten heeft wil ROI zien.

Dus ik ben niet bang voor tamme bond met strap on.

3 likes

Ik mag hopen dat Bond blijft zoals we die kennen. Prima als daar een iets modern sausje overheen komt. Maar niet teveel natuurlijk, anders doet dit de franchise de das om!

Maar on topic; wat zou hij dragen? Omega, Rolex of Hello Kitty zoals Deadpool?

1 like

Het Bond horloge kan alleen maar een Omega zijn!

Barbara broccoli die de films regiseert heeft aangegeven dat james bond toch echt en man is en dat het ook een man blijft. Ook geeft ze aan dat ze het vrouwonwaardig vindt om het geslacht van een bestaande actie held alleen te veranderen ipv een nieuwe held te bedenken die vanaf begin af aan een vrouw is. Dus ik acht de kans zeer klein dat de volgende bond een vrouw is.

1 like

niet volgens Ian Fleming and Albert Broccoli

3 likes