Nieuwe Boutique Rotterdam

Vanmiddag mijn Breitling opgehaald bij S&C in Rotterdam. Na een kort en interessant praatje (toch een poging gewaagd of er nog iets leuks was binnengekomen wat sportmodellen betreft…ik zal jullie het antwoord laten raden ;p ), kreeg ik de mededeling dat er een nieuwe Boutique in de maak is voor expliciet Patek en Rolex. Komt naast de Nespresso winkel werd mij medegedeeld.

Voor diegene die het interesseren…bij deze :+1:t2:

11 likes

Ik denk dat je bij de Nespresso boutique meer kans maakt te slagen. :joy:

20 likes

Een hele etalage vol met dameshorloges, goud en diamanten. En misschien een Explorer.

5 likes

Das mooi klote. Moet je straks ook de wachtlijst voor je espresso :coffee:

2 likes

image

Met mr Nespresso misschien in tha house :wink:

1 like

Kunnen we gelijk door voor een bakkie troost .

Ze kunnen zichzelf beter de moeite besparen. En inplaats van een Boutique te bouwen. Een lege letterbak aan de Nespresso shop te hangen met S&C erop.

7 likes

en hij komt aan de overkant van de straat te zitten waar S & C nu zit.:sunglasses:

De naam van de boutique is nu ook bekend :
Schaap + Citroen Bestellen Niet Te Doen Boutique

8 likes

Ik ben donderdag bij S&C geweest en de dame wist mij te vertellen dat het in het pand van de Nespresso komt. De opening zou gisteren (vrijdag) of vandaag (zaterdag) zijn, volgens haar verwachting (op basis van de vorderingen ten aanzien van de werkzaamheden).
Op internet worden overigens openingstijden vermeld ‘vanaf 1 juli’.
Over voorraden zei ze voorzichtig dat ze zich wel kan voorstellen dat er wat moet liggen bij de opening… Een kleine kans wellicht dan? Of ijdele hoop…

1 like

Als ze er een pre-owned afdeling van maken, kan de etalage wél vol liggen. :wink::zipper_mouth_face:

10 likes

Boutique Vide Rotterdam

1 like

Wat ik mij afvraag, zouden ze daar boven de retail prijs mogen rekenen voor 2e hands? Aangezien ze leverancier zijn van Rolex lijkt het mij dat ze wel aan banden liggen mbt prijzen

Lijkt me niet idd

Op hun website hebben ze een pre-owned afdeling waar ze ongedragen exemplaren verkopen.
Waar nodig boven list!

4 likes

Leest best wel een beetje suggestief weg… :sunglasses:

S&C en/of Martens zelf mag in geen geval bijv. nieuwe Rolexen boven list verkopen. Dan kunnen ze het dealerschap vergeten. Pre owned is dan ook technisch gezien echt pre owned, ook al zijn ze ‘ongedragen’. Kan bijv. simpel teruggestuurd zijn. Ze zijn gewoon een beetje slim door zelf (via een aparte onderneming gelieerd aan Martens) via een truukje de domme “wij betalen graag teveel” markt te bedienen ipv. de boel in het grijze circuit weg te zetten.

Gassan doet dit ook. Die zijn nl. ook niet gek. :wink:

PS Bij een grijze dealer koop je trouwens ook nooit ‘nieuw’. Dat zijn feitelijk ook tweedehandsjes, door de grijze dealer (de eerste eigenaar) nieuw ingekocht bij een AD.

Zeker. Waarom niet?

1 like

Ik denk het wel

1 like

Laat ze het maar doen als bij Leon Martens in Maastricht (de eigenaar van S&C). Een grote aparte boutique voor Rolex en dè rest in de zaak. Veel betere spitsing. Speculanten rechts af :wink:

Via welk bedrijf doet Gassan dit dan?

Waar vervolgens ook geen fatsoenlijke stalen Rolex verkocht wordt.

3 likes

Ik ben er vanochtend geweest

1 like