Nieuwe Breitling aankopen

Parallel met mijn “klok” plannen ( is een lange ter termijn project - ik moet me echt goed inlezen ) heb ik mijn oog laten vallen op een nieuw Breitling model.

Maar ik zoek een zaak waar ze toch iets meer dan 20% op de catalogusprijs kunnen geven. Moet toch mogelijk zijn lijkt me.
Iemand betrouwbare tips ?

Mag ook via PM hoor :wink:

THX

Grijze dealers al opgezocht?
RH Watches

Bij juwelier Brunott in Rotterdam 25% korting op diverse Breitling en Omega horloges. Moet dan maar net het model bijzitten dat je zoekt natuurlijk.

Succes met de zoektocht!

Sinds de stijging van de Zwitserse Frank is dit toch wat lastiger geworden.

Het verkoopgedeelte in de gaten houden is altijd handig maar stond er een tijdje geleden niet een aanbod van één der onze leden om Breitlings met veel korting te kunnen kopen?
Jur

Niet dat ik weet ? Het zou wel om een model gaan dat zelden in een etalage ligt… Dus ik vrees dat superkorting daar ook al wat moeilijker is …

Ik zoek ook een juwelier waar ik een leuke korting kan krijgen op een seawolf

Dat was forumlid ‘Mika’ van juwelier Sassoon.

Welk model zoek je?

Omwille gezondheidsproblemen van mijn vader heb ik deze aankoop voorlopig even opzijgezet. Ik zocht een TT Galactic met blauwe wijzerplaat.

Maar ik denk dat ik eerst eens wat ga verkopen.

Moet het ook gedragen krijgen hé :wink:

Van Baal is plezierig en ruilt ook in.

Als je weer in de markt bent zou ik even checken bij Ace en spyer in Adam. Daar ging aardig wat af bij het onderhandelen. En tis ook een AD :smile:j

Ik woon wel in Belgarije hé :wink:

1 like

Alles grijs 20… meer niet, of je moet 5 klokken kopen!

Breitling heeft het goed onder controle momenteel…

(In Duitsland zit nog een enkele “duiker”)

Succes