Iemand een mening over de nieuwe avenger met B01 binnenwerk.
Ik vind hem waanzinnig mooi, maar hij staat nu op 9k tegenover het vorige model dat aan 6k verkocht word.
graag jullie meningen en gedachten of het dit waard is want ik overweeg het serieus als NA
Deze kast is van Ceramic. De vorige kast was gecoat. Her gebruik van een carbon wijzerplaat en de titanium onderdelen vind ik erg gaaf. Als je naar de concurrentie kijkt dan zijn er maar weinig merken die een vertical clutch columnwheel inhouse chrono aanbieden die van Ceramic is onder de 10k. Ik kan er geen een bedenken.
Zou het niet doen.Is me te discreet voor een Breitling. Bij dit merk hoort bling en grote stukken ijzer en lomp en de "ik sla je hier mee dood, als je d’ er nog maar scheef naar kijkt"uitstraling .
Avenger (wrake gods)idee zoals de eerste lichtingen.Niet plasje-duik maar SUPER OCEAN.
Bescheidenheid siert de mens…maar niet een Breitling
Ik vind de nieuwe Avengers serieus erg geslaagd. Breitling komt best wel met mooie nieuwe horloges de laatste tijd. Voor het eerst dat ik serieus een Breitling overweeg.
Zou alleen geen 9k overhebben voor het horloge in de openingspost. Zo’n normale nieuwe avenger met wat korting zou wat mij betreft best een leuke aankoop zijn. Binnenkort maar eens in het echt gaan bekijken. Wie weet…