nieuwe Breitling avenger

Iemand een mening over de nieuwe avenger met B01 binnenwerk.
Ik vind hem waanzinnig mooi, maar hij staat nu op 9k tegenover het vorige model dat aan 6k verkocht word.

graag jullie meningen en gedachten of het dit waard is want ik overweeg het serieus als NA

11 likes

Zonde van die afgekapte cijfers pffff

1 like

ja maar minder storend dan de vorige uitgave, misschien nog even wachten op een gmt versie

1 like

Hobby mag geld kosten toch? Veel wijsheid, maar als Breitling liefhebber, … hij is wel mooi!

Deze kast is van Ceramic. De vorige kast was gecoat. Her gebruik van een carbon wijzerplaat en de titanium onderdelen vind ik erg gaaf. Als je naar de concurrentie kijkt dan zijn er maar weinig merken die een vertical clutch columnwheel inhouse chrono aanbieden die van Ceramic is onder de 10k. Ik kan er geen een bedenken. :grin:

5 likes

Er is toch al een GMT versie ! ( in staal )

9 likes

Vind em nogal somber, donker.

Rond 9K zijn vrolijkere Breitling te koop:

1 like

Ik zou denk ik lekker voor deze gaan.

:yum:

10 likes

Stalen pushers en kroon op een zwarte kast vind ik erg tof :sunglasses:

Ik zou voor deze gaan…prachtig! En in blauw nog mooier!

Of de non-GMT…

9 likes

Zou het niet doen.Is me te discreet voor een Breitling. Bij dit merk hoort bling en grote stukken ijzer en lomp en de "ik sla je hier mee dood, als je d’ er nog maar scheef naar kijkt"uitstraling .
Avenger (wrake gods)idee zoals de eerste lichtingen.Niet plasje-duik maar SUPER OCEAN.
Bescheidenheid siert de mens…maar niet een Breitling

3 likes

Oei ik dacht dat de kast ook titanium was met ceramic coating

Ja maar deze hebben geen zwarte kasten.

1 like

Prachtig, maar dan denk ik altijd aan hoe veel of weinig je een geel uurwerk aandoet en dan is 9k toch prijzig

1 like

Ik ook, maar kan er verder niets over vertellen :thinking:

Well spotted Sir…chapo! :+1: :eyes: :smile:

1 like

Erg mooi!! Echt mooi!
Iets anders: wat voor soort band zit er op dit mooie horloge?

Volgens mij is het kalfsleer.

Ik vind de nieuwe Avengers serieus erg geslaagd. Breitling komt best wel met mooie nieuwe horloges de laatste tijd. Voor het eerst dat ik serieus een Breitling overweeg.

Zou alleen geen 9k overhebben voor het horloge in de openingspost. Zo’n normale nieuwe avenger met wat korting zou wat mij betreft best een leuke aankoop zijn. Binnenkort maar eens in het echt gaan bekijken. Wie weet…

Als de bedieningsknoppen ook zwart waren was het mooier geweest vind ik persoonlijk.

Is de kast van het materiaal Breitlight?
9k is wel behoorlijk aan de prijs zeg!!