Weet niet zo goed wat ik daar nu weer van moet vinden… en oplaadbaar… Hoe vaak zou je deze moeten opladen??
Zou denk ik dan toch eerder voor de wat rustigere Aerospace Evo gaan…
Was er onlangs niet een europese wet gestemd dat alles oplaadbaar binnen de eu op een standaard lader moest aansluitbaar zijn? Heeft die dan een micro usb poort?
Was er onlangs niet een europese wet gestemd dat
alles oplaadbaar binnen de eu op een standaard
lader moest aansluitbaar zijn? Heeft die dan een
micro usb poort?
Volgens wordt die via inductie opgeladen , net zoals elektrische tandenborstels
Bij deze laatste wordt aangegeven:
After Full Charge(Takes about 36 hours), watch will run for a year(12 months). For instance, watch is charged for one night(8 hours), 3 months amount of electricity will be charged. Even Watch run out of the battery, it is required to charge 5-10 minutes for one day working.
Ik zie gegevens dat de batterijduur ongeveer een jaartje of 10 zal zijn.
Elke jaar 1,5 dag aan de oplader (bij dit type). Ben dus heel benieuwd wat straks de specificaties van de Breitling zullen zijn.
De aansluiting voor het opladen gebeurt magnetisch via een stekker of USB.
20 geheugentijden oa voor take off en landing.
switchen tussen analoge tijd en digitale (vakantie)tijd. Je analoge tijd verandert hierbij naar digitaal en omgekeerd.
bij een 30 graden hoek gaat de verlichting branden.
en… bij “normaal” gebruik gaat de batterij (slechts) “één maand” mee voordat je deze weer moet opladen. Gebruik je bijv alleen de analoge tijd, dan is deze tot 5 maanden te gebruiken.
Hij zegt dan ook: je hoeft je horloge dus niet perse elke dag op te laden :S Dat mag ik dan wel hopen ja…
We wachten de eerste resultaten de 2 helft van dit jaar wel af… ben zeer benieuwd naar de ervaring!
bij een 30 graden hoek gaat de verlichting
branden.
Dat heeft mijn Gshock ook, hopelijk is het hier ook uitschakelbaar want ik vind dit persoonlijk de meest irritante functionaliteit ooit. Om te beginnen stoort het mij dat die verlichting 95% van de tijd voor niets batterij staat leeg te zuigen, bovendien is dit 's nachts ook vervelend als onbedoeld die verlichting gaat branden.