Ik ben voornemende om een nieuwe Breitling Emergency2 te kopen. Nu is dat een dure klok. Wie van jullie heeft ervaring met een officiele B.dealer die de omzet goed kan gebruiken die bereid is om verder te gaan dan de gebruikelijke korting.
Reuter Amsterdam
Nee maar, welkom op het forum…
Allereerst moet je je beseffen dat de Emergency 2 nog niet echt uit is, en dus ook nog niet in de schappen ligt. Dat betekent dat als hij straks bij de lokale juwelier te vinden is, hij absoluut maar dan ook absoluut gloednieuw is. Als een horloge net uit is ga je niet zomaar een grote korting krijgen.
Tenslotte weet ik niet wat je in je hoofd hebt aan korting, maar Breitling AD’s hebben zover ik weet bepaalde regels waar ze aan moeten voldoen m.b.t. het geven van korting. Veel korting zal je in het officiële circuit, uitgaande van geen hele lange connectie met de juwelier in kwestie, niet krijgen. Daarvoor zal je het horloge grijs moeten aanschaffen.
Veel succes, en ik hoop dat je je nog even voorstelt.
Geachte forumleden.
Allereerst zal ik mezelf even voorstellen ik ben André en ik ben nieuw op dit forum. Ik ben all jaren liefhebber van mooie horloges (vnl. Breitling). Ik heb me recent aangesloten bij dit forum enerzijds om iets van jullie te leren maar ook omdat het me leuk lijkt hierover met elkaar van gedachten te wisselen.
Ik weet dat de emergency2 nog uit moet komen. heb de introfilmpjes Youtube gezien en vindt het een gave klok, die wel bijzonder prijzig is. vandaar mijn vraag.
A.P. Schreef:
Geachte forumleden.
Allereerst zal ik mezelf even voorstellen ik ben
André en ik ben nieuw op dit forum. Ik ben all
jaren liefhebber van mooie horloges (vnl.
Breitling). Ik heb me recent aangesloten bij dit
forum enerzijds om iets van jullie te leren maar
ook omdat het me leuk lijkt hierover met elkaar
van gedachten te wisselen.Ik weet dat de emergency2 nog uit moet komen. heb
de introfilmpjes Youtube gezien en vindt het een
gave klok, die wel bijzonder prijzig is. vandaar
mijn vraag.
Van harte welkom Andre!
D’r zitten een hoop Breitling liefhebbers hier.
Ik zou de Emergency 2 wel eerst in het echt goed bekijken. Hiij mag dan relatief licht zijn, maar het is best een forse klok.
De Emergency Mission vind ik zelf ook behoorlijk fors.
Inderdaad de e.mission is ook een grote klok, heb horen zeggen dat e2 vanaf september in winkel is . Wil hem eerst ff zien, koop je niet vanaf een foto !
Volgens mij heeft QP Exclusieve Horloges
In Amsterdam hem al want hij poste al wat foto’s er van op FB
Ik zou zelf ook voor de Emergency 1 (eventueel Mission) gaan. Scheelt een luttele €10.000 als ik me niet vergis.
JTrapman Schreef:
Ik zou zelf ook voor de Emergency 1 (eventueel
Mission) gaan. Scheelt een luttele €10.000 als ik
me niet vergis.
Tja, maar dan wordt je hulpsignaal niet meer door de satellieten opgepikt.
Marnixmoed schreef:
Tja, maar dan wordt je hulpsignaal niet meer door de satellieten opgepikt
Dat scheelt je dan wel weer een zeer fikse boete als je het signaal 'per ongeluk’laat afgaan:+
gr Ron
tim-1985 Schreef:
Of wwwatches.nl
TS heeft het over een officiele B dealer, dus in dit geval niet over www.watches (howel ik hem daat zou kopen als dat kon)
Klopt helemaal
aleen wwwwatches laat hem ook afstempelen door een officiele b dealer
En je hebt vaak meer korting bij hem
gr tim
hcptdg Schreef:
tim-1985 Schreef:
Of wwwatches.nl
TS heeft het over een officiele B dealer, dus in
dit geval niet over www.watches (howel ik hem daat
zou kopen als dat kon)