Met of zonder Caliber 01, het blijft imho toch gewoon de mooiste Breitling! En volgens mij voor een manufactuur chronograaf van een “echt” merk vanaf € 6.880,- helemaal niet duur! (wel een hoop geld)
Helemaal met je eens Henrik, dit is en blijft de mooiste Breitling. Alles klopt aan het ontwerp. Helaas vind ik hem voor mezelf te klein. Gelukkig is er ook de Navitimer World, maar die is helaas toch iets minder mooi…
De techniek klinkt zeker bijzonder, het ontwerp van de plaat is me te druk. De B op de secondewijzer is ook een beetje té.
Niet mijn favoriete Breitling dus, sorry mannen
Ja maar laten we die discussie niet aangaan want er is Seiko en er is Seiko. De Seiko’s met dit afwerkingsniveau (laat ik het zo maar even samenvatten) kosten ook meerdere duizenden euros.
Als ik het goed begrijp is de (vanaf)prijs 6880 Euro voor de Limited editie.
Logischerwijs mag je er dan vanuit gaan dat de reguliere versie (Introductie Baselworld 2011??) een lagere prijs zal hebben. Afgezet tegen de huidige prijs van de (goedkoopste) Navitimer van 4390, dan valt me de meerprijs voor het Manufacture kaliber dan behoorlijk mee.
Zondermeer de mooiste Breitling uit het portfolio! Idd qua prijs wel weer een step-up maar zoals Nivelacuso al aangaf valt het relatief gezien nog meer.
Helemaal met je eens Henrik, dit is en blijft de
mooiste Breitling. Alles klopt aan het ontwerp.
Helaas vind ik hem voor mezelf te klein. Gelukkig
is er ook de Navitimer World, maar die is helaas
toch iets minder mooi…
Even toch een kleine correctie voor mezelf. Dit horloge is 43mm, iets groter dan de ‘normale’ Navitimer, en dus toch wel interessant.
Ik vind hem mooi en een manufactuur caliber is natuurlijk een meerwaarde, zeker dit mooie caliber (werd ook wel hoog tijd Breitling!). Al heeft Omega natuurlijk goedkopere manufactuur automatische chronografen in hun assortiment (gehad).
Ik vind de gouden versie stiekem misschien nog wel mooier eigenlijk! Het goud geeft de wijzerplaat zo op de foto een warmere uitstraling. Top!