NIEUWE Breitling Navitimers

Heyhoi, Breutling heeft vannacht om 1 uur een nieuwe collectie Navitimers gelanceerd, en dr zitten een paar mooie tussen:)

10 likes

lijkt erop dat de eerste dealers ze online hebben staan,

zo zie ik dat breitling ze heeft (natuurlijk)

Saffier juwelier (hebben niet veel op voorraad)

bij gassan, schaap, baal en willegen helaas nog niks gezien, vind die blauwe parelmoeren er interessant uitzien. iemand ze ergens anders gezien?

1 like

:yawning_face:

6 likes

Bleh…nee ik vind dit echt niets. Waar zijn de oer Navi’s gebleven…die stoere klokken?

14 likes

Oké, hier hoef ik dus niet voor te gaan sparen :yawning_face:

2 likes

Vleesch noch visch

2 likes

Ik vind deze nieuwe navitimers maar niets
Deze daar in tegen

:+1::+1:

26 likes

Ik vind ze er eerlijk gezegd saai uitzien.
Beetje zoals die horloges die je ook wel op rekjes bij de kassa’s van kleding winkels ziet hangen. Als leuk accessoire-tje om mee te grijpen.

Jammer dat Breitling steeds verder af blijft drijven en geen eigen, onderscheidende uitstraling meer durft na te streven…

8 likes

Een drukke roterende bezel does not a Navitimer make. Een Navitimer is een chronograaf met een rekenlineaal in de bezel. Als één van die twee ontbreekt is het geen Navitimer.

Dat komt omdat het een soort Sternglas hommages aan de vorm zijn.

De Premier serie chronografen is prachtig, de B09. Daarbuiten vind ik de Top Time cool, is de Chronomat een onvervalste Breitling Breitling, en zijn de BreitLite horloges uit de professionele serie cool.

Ook de moderne Superocean is erg onderscheidend. Ik vind het niet mijn ding, maar je kunt het geen 13 in een dozijn noemen:

Kortom, genoeg tofs bij Breitling te vinden. Zelfs coole Navitimers:

De 43 is me te groot, maar daar zitten ook erg toffe kleuren bij.

6 likes

Ik vind ze zelf wel erg mooi maaaaar precies als met de Omega Speedmaster, waar ook natuurlijk heel veel variaties van gemaakt zijn; sommige zijn tof, sommige wat minder, maar je wilt uiteindelijke toch de originele.

Ik vind de Breitling filosofie wel intrigerend, gewoon voor elke collectie een compleet nieuw model ontwerpen en alleen de modelnaam houden :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Beetje zoals automobielen :joy:

Jouw mening, niet mee eens.
Met het ontvallen van de opgelegde Wings op de wijzerplaat is de dwaling n.m.m. begonnen bij Breitling.

Ik heb een tijdje de nieuwe Chronomat B01 met Rouleaux band gehad en die wist in eerste instantie qua overall looks nog een redelijke Breitling aha erlebnis bij mij op te wekken. Maar niet voldoende om er een blijvende klik mee te krijgen. —> exit. Ben daarom ook weer blij een old skool model te hebben met de enige echte Breitling stalen band.

Het feit dat ze toch weer een poging hebben gedaan de Wings in een moderner jasje te herintroduceren zegt denk ik genoeg.

Real Wings never die! :facepunch:t2:

En inderdaad dat is mijn mening en hoeft men het niet mee eens te zijn.

5 likes

Ze worden gepresenteerd door Breitling als dameshorloges en zo zien ze er ook uit vind ik.
Zowel de 32mm als de 36mm.

2 likes

De meeste dames vinden Quartz prima!

Zijn niet zo fanatiek als de mannen :blush:

Ik persoonlijk vind ze ook saai!

2 likes

Meh, meh en nog eens meh.

Dit dus. :point_up:t2:

8 likes

Ach, die 36 in het groen is wel aardig. Weet niet wat ik de laatste tijd heb met die kleur… :thinking:
Dat gezegd hebbende, zou ik als ik een groene 36mm driewijzer zou kopen, eerder voor deze gaan. Veel strakker en ook nog een heel stuk goedkoper. :man_shrugging:
TAG Heuer Carrera Date Green Dial Watch WBN2312.BA0001 - thbaker.co.uk

TAG Heuer Carrera (WBN2312.BA0001)

8 likes

Ondanks dat ze op het eerste oog dezelfde lengte hebben als de classic chronos, lijken de wijzers (gevoelsmatig) te kort bij deze versies…

Een echt ode aan de Navitimer Montbrillant.

Hier kan ik bijzonder vrolijk van worden. Alleen die 11k snap ik niet.