Ik vind ze maar niets
En ze introduceren ook meteen een nieuwe lijn met Breitling zonnebrillen.
mooi horloge, al mis ik een degelijke bracelet voor zo’ duiker. Ook bijzonder is de blauwe uitvoering met een bosje tulpen op de plaat.
vooral op die rubber band erg tof
plus 1
Die groen op groen rubber is zeer geslaagd!
Helemaal mee eens dat was voor mij echt Breitling ook.
Die 12 uur indicator oogt heel erg goedkoop krijg een beetje Rado logo vibe
Ik vind ze bijzonder geslaagd!
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Review van Teddy Baldassarre:
Review van Random Rob:
Review van Britt Pearce:
Review van The 1916 Company Watch Reviews:
Op een Breitling is altijd wel een korting te regelen toch?
Ik vind dit wel echt een geschikte update! Ik vond de ‘ufo’ bezel op de vorige versie echt niet mooi, zo’n kuipje werd dat. Dit si echt modern en strak en de milanese aansluitend op de kast is gruwelijk chique!
Toch blijft de prijs mij storen van Breitling tegenwoordig.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een nieuwe Breitling gekocht, maar ik denk dat je gelijk hebt.
en duur!
Op Chrono is de groene sowieso al een stuk goedkoper te krijgen op staal, dus ik verwacht hier ook wel:
Net eventjes nagekeken bij mijn SOH II chrono en die tapered van 22 naar 18 mm. Ben wel benieuwd wat de tapering nu geworden is, dus eventjes gezocht en vond dit op fratello’s er over:
The brand shared that it was possible to create a credible 40mm model because the B31 can fit inside the case. The 20mm strap tapers less than the wider ones, though, to 18mm at the folding clasp.
Heel gaaf, benieuwd naar de 36mm in het echt.
36mm, voor mij een hele mooie maat! Bezel lijkt in verhouding wel wat aanwezig. Maar mooi dat er zoveel verschillende maten zijn om uit te kiezen
Ik dacht dat de B31 geproduceerd werd door de custom afdeling van Sellita en niet door Breitling zelf?
De grotere maten zijn ook aanzienlijk dunner geworden van ruim 14mm dik naar 12.1mm of zo.