Inderdaad! Breitling voor mij heeft rechte banden tussen de lugs
Die Milainaise/mesh banden zijn afgrijselijk, en ik heb een enorme hekel aan glanzend keramiek. De datum op zes en dat rare logo op twaalf⊠Pure kolder, dit ontwerp.
De Chronomat en Top time van het moment zijn mooi. Die wel.
Dit? Pfffff.
Op dit vlak zijn er dan wel veel meer merken te vinden. Denk alleen maar eens aan de JLC uurwerken die door oa AP, V&C en Patek gebruikt zijn.
Review van YoureTerrific:
Denk dat de keuze tussen 40 of 42mm nog een lastige gaat worden voor de normale polsâŠ
Wat ook een mooie update is is de lume op de uur markeringen, de vorige generatie had dat namelijk niet, deze nieuwe generatie Superocean Heritage wel.
Ze zijn bij Breitling wel heel fanatiek met het inschakelen van een peloton aan influencers. Zullen vast nuttige, objectieve reviews uit voort vloeien.
Nee hoor. Altijd 40mm. Ik heb zelf nog twee 38-39mm duikertjes, en zou zelf eigenlijk geen duikertje boven de 39mm meer willen. 18,5cm polsen hier.
Dat is even los van het feit dat ik deze Superoceans echt niet om aan te gluren vind. De mesh band, die glanzende bezel inlay, dat rare ronde ding op 12, de datum op 6 uur⊠Brrr.
Dit daarentegen⊠Ik krijg koopneigingen.
Ook tof⊠de Kamado Joe ook trouwens