Nieuwe breitlings in de etalage

ze waren al voor gesteld op basel , maar nu liggen ze dus ook in de winkels…

ik was vandaag bij de juwelier en heb de nieuwe modellen van breitling gezien…
als eerste de superocean heritage
ik vond ze allemaal mooi , de rubberband heeft nu ook een vouwsluiting met een fijnafstelling dmv een klipje in het de sluiting…zag er super uit.
de bruine uitvoering vond ik ook zeker wat hebben in combinatie met de ocean classic band een milanese band geschroefd …dus dat was ook niet verkeerd.

als ik er iets van zou moeten zeggen wat minder is , dan vind ik voor mij de grote iets te groot en de kleine net even te klein…

verder lag er ook de nieuwe avenger skyland , in een mooiere kleur dan de foto …met een grijze wijzerlplaat…
ik vond hem wel geinig …maar hij lijkt natuurlijk ook veel op de rest van de avenger lijn.

en ik heb er een nieuwe navitimer montbrillant gezien met een vaste band zoals bij de heritage … zag er erg goed uit maar die kan ik helaas niet terug vinden op de site van breitling.

Met name de zwarte bekoort mij :slight_smile: wat mag die kosten?

hans

met rubber ik meen …€2550,- maar dat weet ik niet meer zeker

Ik vind de zwarte uitvoering erg mooi (erg ingetogen ook, voor een Breitling).
Helaas veel te groot voor mij.

Groet,
Steven

die bruine is inderdaad wel mooi. Maar…waarom 38 en 46 mm…

Leuk voor de forse vrouwen en herenpols. 42mm was voor mij beter geweest. Jammer.

Groet Arno.

Ik hoop niet dat ik op tenen trap maar vind de modellen heel standaard en niet mooi om eerlijk te zijn. Ik ben geen groot fan van Breitling afgezien van de Navitimer serie. Deze nieuwe serie vind ik niet echt onderscheidend ten opzichte van andere merken.