Nadat ik een lange tijd geleden in contact ben gekomen met een Italiaanse Breitling dealer (officieel dealer en onderhoudscentrum) heb ik daar ook mijn eerste Breitling gekocht. Gegrepen door “het virus” ook mijn tweede etc. Weer wat verkocht en gekocht, ook voor een vriend daar een Breitling gekocht.
Jullie kennen het wel.
Nu met hem afgesproken dat ik als “vaste klant” een korting krijg op alle nieuwe Breitlings van 25%. Verzendkosten €50,-
Uiteraard dus van een officiële dealer met alle papieren, e-warranty etc.etc.
Vaak op voorraad, zo niet, dan wordt deze bij Breitling Italië besteld.
Met hem afgesproken dat ik evt ook voor vrienden mag bestellen.
Mocht er iemand interesse hebben, neem gerust even contact met me op.
Inderdaad op de listprijs, even op de site van Breitling kijken.
Factuur kan ook op je eigen naam worden gezet.
Betaling mag rechtstreeks of via mij. Ik ga niet het volledige bedrag voorschieten (zeker niet bij meerdere geïnteresseerden
Betalen na het ontvangen van de factuur bij de definitieve bestelling.
Via bankoverschrijving (doe ik zelf altijd) of PayPal (+3,5% dacht ik).
Heb je vragen, laat het even weten, anders via een pb.
Dan informeer ik even naar de prijs en levertijd.
Jur,
Ik zal het hem vragen… voor mij prima natuurlijk.
Was in principe bedoeld voor mij en/of familie en vrienden, dat gaf hij aan.
Kan me voorstellen dat hij als AD niet wil dat iedereen (die hij niet kent) maar bij hem komt voor even 25% korting en dan toch wel of niet besteld.
Hij loopt er in ieder geval als dealer niet mee te koop.
Ik kan je natuurlijk altijd even via pb zijn contactgegevens doorgeven
Even contact via de mail met hem gehad. (Middagsluiting en 's-avonds tot 21:00 uur open).
Hij gaf aan toch liever alleen via mij te verkopen. Hij loopt niet met (deze) kortingen te koop gaf hij nogmaals aan. Zal wel met het aanbieden van kortingen en concurrentie van de Breitling dealers zelf te maken hebben.
Ik bied alleen de mogelijkheid aan…
het merk volg ik dagelijks en er zal een keer een navitimer komen. Nu zie ik dat op chrono24 momenteel de Navitimer 01 nieuw zelfs met 30% korting wordt aangeboden in Duitsland. Tijd om toe te slaan?
het merk volg ik dagelijks en er zal een keer een
navitimer komen. Nu zie ik dat op chrono24
momenteel de Navitimer 01 nieuw zelfs met 30%
korting wordt aangeboden in Duitsland. Tijd om toe
te slaan?
Groet Bert
Niet perse. In Nederland kun je met wat zoeken ook 20-30% korting krijgen op Breitling hoor.
DFR, bedankt voor het delen. Ikzelf ben niet geïnteresseerd in een Breitling op dit moment. Ik waardeer je goede bedoelingen en erger me gruwelijk aan personen die het weer beter weten waar ze ook korting kunnen krijgen! Valt me mee dat nog niemand geroepen heeft dat je beter een ander merk kan kopen.
Uiteraard kun je het hele internet afgaan om de grootst mogelijke korting te krijgen. Of het nu wel of geen dealer is.
Nogmaals, ik verdien er niets aan en deel alleen de mogelijkheid met de forumleden.
Zoals in vorige discussies op het forum ook het eea al is gezegd over het wel of niet online of bij de plaatselijke dealer kopen, alle voor- en nadelen, kortingen etc, dat moet een ieder voor zich weten natuurlijk.
Denk niet dat we dat nu nog een keer aan hoeven te halen.