Na al eens eerder een bronzen Benarus Moray in het bezit gehad te hebben, bleef het na de verkoop hiervan toch knagen
Er dus moest weer een bronzen horloge komen….maar dan wel weer het “echte” brons (CuSN8).
Dit patineert zo mooi
Ik had de pre-order van de nieuwe Bronzen Helberg in December 2013 wel gezien, maar had geen zin om hier een half jaar op te wachten…
Toen er eentje via dit forum in de verkoop kwam, moest dit hem dan ook gaan worden (tu)
Dus afgelopen weekend naar Den Haag om hem op te halen, en ik moet zeggen…enorm blij verrast. Zéér goede kwaliteit en dit voor een hele mooie prijs (tu)
Ik kreeg er nog wat extra banden bij, maar de groene canvas maakt hem voor mij helemaal af!
Ik weet dat het niet iedereen zijn smaak is, maar hierbij uiteraard wat fotootjes.
Blijft een mooi horloge! Het gebolde glas lijkt me echter wel wennen, en ik ben niet echt een fan van de band op de foto’s. Maar gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak
ai yo, zat ie zo dichtbij in den haag… had ik em graag es willen zien irl. vind t n gave klok en de kastvorm staat goed op brons. stoer bandje ook die idd goed complementeert met de sfeer v iets ruigs om de pols.
ai yo, zat ie zo dichtbij in den haag… had ik em
graag es willen zien irl. vind t n gave klok en de
kastvorm staat goed op brons. stoer bandje ook die
idd goed complementeert met de sfeer v iets ruigs
om de pols.
ai yo, zat ie zo dichtbij in den haag… had ik
em
graag es willen zien irl. vind t n gave klok en
de
kastvorm staat goed op brons. stoer bandje ook
die
idd goed complementeert met de sfeer v iets