Nieuwe Brrrrrrrrrrr

…eitling!!!
Met dank aan AstonMartin (zojuist de deal rondgemaakt dus hij is nog niet binnen maar vooruit hier alvast een foto, geleend van Martin die hem weer heeft geleend van Ebay omdat zijn software het niet toelaat om de foto op de pc te zetten en omdat er nu wel héél véél tussen haakjes staat de foto…);

Moeders de vrouw weet niet wat haar gaat overkomen!
Jur

dat was een supersnelle afhandeling met een super sympatieke vent(denk ik)

via telefonisch contakt hebben we natuurlijk ook effe over dit forum en de bezoekers geroddelt:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

woensdag wel eff showen he Jur???

Promised!
Jur
ps, Was inderdaad leuk om eens een mede-verslaafde te spreken :slight_smile:
Komt eigenlijk zelden voor…

Gefeliciteerd Jur, mooie klok.
Ga je alleen staal dragen of misschien ook effe snuffelen op de baai voor leer?

gr Ron

Dit is een toppertje hoor. Ik weet nog toen hij uitkwam hoe ik met mijn hoofd tegen de etalage stond te kwijlen. :smiley: Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd! Dit is één van de mooiste Breitlings in mijn ogen(tu). Veel plezier met de nieuwe aanwinst!

(tu) Veel plezier er mee (tu)

van harte met je leuke nieuwe aanwinst (tu)

hij is op weg

Mooie aanwinst, Jur!! (tu)
Misschien ook leuk om eens te kijken hoe-ie draagt aan een leren band.

Mijn beste,

Proficiat met deze voortreffelijke ‘Breitling’

Een Colt welke je de tijd doet beleven van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat, van Greenwich tot Japan en van de toppen der bergen tot de ongekende diepten van de oceaan.

Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze kordate Colt.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

There is a new Breitling in town
prachtig en succes ermee!!

Jack

Erg leuke reacties allemaal. Zelf laat ik eigenlijk te vaak verstek gaan als het om feliciteren gaat. Ik merk nu dat het toch wel erg leuk is. Dank daarvoor en ik ga mijn leven beteren.
@ Paul; het lederen bandje is al in bezit (vooruitziende blik :slight_smile: )
@ Martin; fijn dat hij onderweg is want het wordt nu toch ineens wel spannend zo’n nieuwe Breitling onderweg… (en mijn vrouw weet nog van niks he? Als ze de Breitling eenmaal omheeft zullen die Oris, Lacroix, Nivada, Fila en Tissot toch wel in de verkoop gaan…toch? Of wordt ze nét als ik? Nee toch! Aaaaahhhhh :slight_smile: )

Dat wordt lachen met uitpakken lol

koste me wel een rolletje of wat aan plakband (je kent die glimmende bruine tape wel die van die plakkerige sporen achterlaat):D:D:D:D:D:D

Congrats met je nieuwe Breitling !
Het is inderdaad een zeer duidelijke wijzerplaat - en dat heeft ook zo zijn charme.
Wat is de diameter van het horloge ?

38 en een beetje millimeters

gefeliciteerd!

Ik was nooit zo’n fan van Breiting, maar ik kan ze steeds beter verdragen, mischien ooit…

Groet,

Frank

Waar blijft tie nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuu???

ben absoluut geen Breitlingfan maar dit model spreekt me toch wel erg aan, proficiat met je nieuwe aanwinst