Nieuwe case Steinhart Ocean 44?

Beste forumleden,

Ik heb recent een jonge Steinhart Ocean 44 GMT aangeschaft waarvan de precieze leeftijd niet bekend is helaas.

Nu viel het me op dat er een verschil lijkt te zitten tussen de Ocean 44 kast van zeg de eerste helft 2012 en daarna, namelijk (niet mijn foto’s):

De nieuwe, met een kast die de lunette strak volgt, lunette steekt hierdoor niet over boven en onder de kroon,
Let op de uitstulping van de kast waardoor de kast daar dezelfde radius heeft dan de lunette:

Vervolgens de oude kast waarbij dit niet het geval is en waar de kast in één lijn doorloopt.

Graag hoor ik van iemand die het weet vanaf wanneer deze wijzing heeft plaatsgevonden.

Bij voorbaat dank!

Groet,

Ries

Ries

Ik denk dat het idd een ander model betreft.
Aangezien de uitsparingen in de lunette,s ook anders zijn.

Groetjes.

Je kan [url=http://www.aramar.nl/index.php?action=extra&extra=A_bedrijfsgegevens

Ik zou zeggen, stuur Hr. Steinhart een mailtje… Is een aardige kerel die meestel zelf antwoord. Link: www.steinhartwatches.de

Het “bedrijf” Steinhart Watches is niet zo groot… daar werken geloof ik in totaal niet meer als 10 personen of zo…

Misschien heeft het model een update gekregen… En als je vraagt, kun je meteen vragen of jij niet voor een schappelijk prijsje ook de nieuwe kast kunt krijgen…

Nee heb je, ja kun je krijgen!

Voor de duidelijkheid; ik heb de nieuwe versie.

Ik heb de firma Steinhart ook gemaild, maar het lijkt me dat er hier ook vast wel iemand van op de hoogte is, ben benieuwd naar het antwoord van Steinhart.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groet,

Ries