Nieuwe Casio!

Nee, dan deze… trustlevel 2…pffff

Casio in openingspost is nu al een klassieker in wording…ik kocht zoiets van mijn eerste zakgeld…in échte guldens!

5 likes

Heerlijk, tussen het aangeboden blik en de plastic kralen :joy:

1 like

en daar hebben we er nog 1.

klopt, ik heb bewust gekozen geen tl3 te willen worden :wink:.

Heerlijk, de Trustlevel-politie die even komt gatekeepen. Lekker driftig timmeren op je toetsenbordje en dan heel zelfingenomen achterover leunen. Heb jij die noobs eens even lekker de waarheid verteld!

4 likes

Van het horloge

Blijkbaar moest ik dat nog even uitleggen.
Iedereen mag zijn mening -over het horloge- geven, ongeacht trustlevel of kopjes ochtendazijn.

7 likes

Ik heb oprecht een zwak voor Casio’s. Vooral de ouwe meuk met extra functies zoals thermometers, rekenmachines of afstandsbedieningen. En omdat ze zo goedkoop zijn heb je er binnen de korste keren een la vol mee. Ik draag ze nog ook. Hartstikke leuk.

7 likes

Dit is de voorloper van het model van de TS. Eerste eigenaar, als jochie gekocht. Schat m ongeveer 45 jaar oud. Werkt nog prima! Geweldig toch?

15 likes

Zeker gaaf!
Ik had de ronde variant nog nooit gezien, bizar eigenlijk

1 like

Wat kost die?

39,90

1 like

ik kon het niet beter verwoorden… :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

#metoo, alleen iedere keer als ik er dan weer één heb, is hij naar een paar dagen weer weg. De nieuwe zijn voor mij teveel kunststof en ik heb wat meer gewicht nodig. Het blijven leuke retro hebbedingetjes.

1 like

Moet je eens naar de Timex LCA of de Casio A1000 kijken. Zijn wel een stuk duurder dan die plastic dingen in dit topic.

1 like

gaap…

edit: je bedoeld eerder, als men geen nuttige toevoeging heeft als nieuweling is het beter om alleen te lezen en niet te typen…

Het is totaal irrelevant watvoor niveau iemand heeft of diegene wel of geen bericht mag plaatsen. Daarnaast komt het nu erg over alsof je zegt dat je alleen als niveau 2 en hoger onzinberichten mag plaatsen.
Regels gelden voor iedereen hier even veel.

3 likes

Leuk horloge van weleer :+1:.
Alleen jammer dat ze bijna alles met een kunststof resin kast uitvoeren.
Vroeger waren ze van metaal.

2 likes

Leuke Casio. Ik vind het alleen zo jammer dat ze ze niet in rvs produceren. Ik heb er ook een uit de vintage collection en na een half jaar begon de verf al te slijten op de scherpe hoeken door mijn trui.
Voor mij dus een no go totdat ze besluiten op rvs kasten over re stappen :wink:

5 likes

En jij die ‘op z’n strepen gaat staan’ als niveau 2 lid werkt niet alleen averechts, maar is ook ontzettend arrogant en ongepast. En nu ophouden, dit was eerst een heel leuk topic.

Ken je de A1000? Die is van rvs.

3 likes

Goedkope en ook minder goedkope Casio’s zijn toch helemaal geweldig. Ik heb er altijd wel een stuk of 10-20 op mijn wish list staan. Je zou die natuurlijk ineens kunnen kopen maar hoe langer je rondkijkt hoe meer plezier je eraan hebt.

2 likes