Nieuwe Casio!

Kijk eens:

Ik vind hem gewoon best cool! Ga hem bijna bestellen, zodat ik hem net als mijn FW91 niet ga dragen.

Wat vinden jullie?

Edit, foto:

Er zijn meerdere kleurtjes, check de link daarvoor

24 likes

Prachtig. Gaat vast mooi staan onderin een schoenendoos ergens

6 likes

Heb ik liever deze

14 likes

Zo, die is ook gaaf zeg!!
Misschien moeten we een topic genaamd:
‘Moest ik hebben maar draag ik nooit’ openen.

3 likes

En vergeet niet de opvolger van de geweldige duiker, de Casio MDV 106 Duro. De opvolger is de MDV 107 met de volgende kleurstellingen.

Nog niet beschikbaar helaas…

1 like

Jammer dat de springende Merlijn is verwijderd.Iets met auteurs rechten of zo. Voor de rest geen verschil. :+1:

1 like

Op de plaat en caseback! En ja dat is echt jammer.

Of een topic Schoenendooshorloges.

2 likes

Mooie toegevoegde waarde trustlevel 1…

Dus wat maakt dat uit?

Het zou best wel een leuk toplicht kunnen worden met vondsten waarvan je zelf niet wist dat je zo’n horloge had.

Nutteloze toevoeging en dat voor iemand die net op HF zit. Daarvan mag je meer verwachten, interesse… Snap je hem nu?

Ik vind het geen nutteloze toevoeging, maar dat vindt iedereen anders

1 like

Leuke Casio. Ik ben op dit moment ook aangestoken. Heb al jaren een G-shock in de kast liggen stoffen, maar kon vorige week de verleiding van een A163WA niet weerstaan in de aanbieding bij de lokale Lucardi.

Een week lang om de pols gehad en er vandaag uitgebreid naar een trio met de bestelling van de lekker platte A700WEM en de lekker foute A168WG.


Veel draagplezier.

7 likes

Dat is meteen een serieuze collectie die je dus ook wel echt draagt!

Zo heurt t ook. Keurig :+1:t2:

1 like

Prachtig.

1 like

Kun je beter voor dat geld eten laten bezorgen, heb je meer plezier van.

1 like

Je kan ook een meier bijleggen en voor de premium variant gaan van een welgetelde 119 pegels.

4 likes

Per ongeluk een slokje azijn binnengehad?

9 likes

Lekker trio zo hoor.

Toch een beetje die AD experience.

2 likes