Nieuwe China horloges? Advies graag

Liefhebbers, ik zag op speurders wat leuke horloges voorbij komen. Tenminste, het zag er goed uit. Optisch gezien dan, wat er in zit zal wel niet heel spectaculair zijn. Maar wat zijn de prijzen van redelijke China horloges? Ik zit te twijfelen over een horloge die ik daar zag, een horloge uit de Joca 760 serie. Is vast een eigen nummer, want op het horloge zie ik toch echt Eve Mon Crois op staan…:o)

Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het ziet er mooi uit en de prijs is ook prima naar mijn idee.
Wie geeft mij advies? Hier staat het klokje;

http://www.speurders.nl/lopend/schitterend-herenhorloge-chronograaf-120887002.html

Ik zou even verder sparen en een Casio G-shock of Edifice kopen.

Succes.

Geen idee kijk een keer op DX.com daar verkopen ze ook horloges, denk dat je beter 20 euro bij kan leggen en dan een Seiko 5 kopen ov voor het zelfde geld een casio oid, dan heb je een horloge die gewoon zeker goed is :wink:

+1

Niet doen.

Inderdaad, een paar euro er extra tegenaan en voor een Seiko, Citizen of Casio kiezen.

Als ik zie wat in de advertentie staat zou ik inderdaad een Casio kiezen (zeker omdat het ontwerp van Casio is gestolen). Casio’s zijn onverwoestbaar, ik heb er zelf inmiddels 20 jaar eentje, daarbij heb ik onlangs pas voor de 2e keer de batterij hoeven wisselen.

Als je per se iets Chinees wilt hebben, kun je misschien kijken naar het merk Sea-Gull, al zul je in dat geval vooral (of misschien zelfs alleen maar) mechanische horloges vinden.