Nieuwe Chr Ward. Limited

http://www.christopherward.co.uk/men/dress/c9-jh/c9-jh-sstr.html

Voor de geïnteresseerde.

Limited edition. Je ziet dit modellen wel vaker langs komen.

Het is zo jammer dat de uren in Romeinse cijfers word weer gegeven.
Prijs vind ik ook wat hoor voor een CW.

Wel nog steeds erg tevreden met mijn CWC5. Voor mij toch de mooiste van CW

Jumping Hour (goed uitgevoerd) ie een complicatie die geld kost. Jammer dat het uurwerk uiterst eenvoudig is afgewerkt.

Dit bevestigt voor mij weer eens mijn afkeer voor romeinse cijfers. Ik vind het toch vaak kitsch staan en het komt de strakheid van een horloge ook niet ten goede. Voor de rest vind ik jump hours vaak toch wel leuk, maar deze heeft het voor mij niet

Voor een modificeerde 2824-2 vind ik het veel geld. Zeker als je kijkt naar de andere modellen die CW levert.

Een 2824-2 is een uitermate betrouwbare basis en geeft voldoende kracht om deze complicatie op te bouwen. Het is overigens de eerste CW die ik leuk vindt (en dat had ik nooit gedacht te kunnen zeggen).

Helemaal zo gek niet deze CW.

manmanman, wat een geld.

Voor mij is dit hetzelfde als dat de aldi (goede) biefstuk van de haas gaat verkopen, de marktpositionering klopt niet en is gewoon niet geloofwaarig.

Wel vind ik hem aardig geslaagd, maar ik had net zoals mcfr liever geen romeinse maar arabische cijfers gezien.

BreitlingBerend Schreef:

manmanman, wat een geld.

Ben benieuwd wat tzt de 2-de hands prijzen zullen doen.

Ik vind hem best leuk. Had hem al eerder voorbij zien komen, maar nu de foto’s er zijn kan ik pas duidelijk een mening vormen. Helaas erg veel geld, en ik ben niet weg van het spinnenweb patroon op de wijzerplaat, maar verder is hij best geinig (tu)

Denk zoals de meesten, gewoon 50% eraf.

Edit: typo

BreitlingBerend Schreef:

Denk zoals de meesten, gewoon 50% eraf.

Dan is dus niet te duur :slight_smile:

Het gaat niet om de basis, maar vindt het een beetje duur voor zoon klokkie met dat uurwerk.

Wel een mooie. weer iets aparts!

Je weet er al een te koop second hand?

BreitlingBerend Schreef:

Je weet er al een te koop second hand?

Nee, maar ze komen ook pas in oktober uit, dat zal er wel mee te maken hebben :wink:

Mijn schatting was slechts een schatting en dus niet feitelijk ;).

Feit blijft dat als je hem nu wilt kopen dat je de volle mep betaald en dat wanneer je hem second hand wil kopen misschien nog wel een half jaar moet wachten en geluk moet hebben dat je er eentje tegenkomt.

Dus ik blijf bij mijn stelling: Manmanman, wat een geld.

BreitlingBerend Schreef:

Manmanman, wat een geld.

Dat is exact wat mijn echtgenote altijd zegt bij ieder horloge dat ik aanschaf :slight_smile: